На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
522 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товарів: з 01.01.2025 по 31.12.2025, дрібними партіями, два рази на тиждень, за адресами закладів освіти та дошкільної освіти Вороньківської сільської ради. Термін передачі Товару: протягом 1 робочого дня, з дня замовлення (письмового, яке надсилається Покупцем за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного замовлення за телефоном). Поставка має відбуватися дрібними партіями, два рази на тиждень. Заявки на поставку товару формуються до 18.00 дня, що передує дню поставки товару. Поставка товару здійснюється в робочі дні та години з 06:00 до 08:00. Під час приймання-передачі Товару сторони зобов’язанні належним чином оформити і підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (товарно- транспортну накладну, довіреність, тощо) та перевірити у повному обсязі кількість, а також комплектність і якість Товару. Разом з Товаром Продавець надає Покупцю товарно-транспортну накладну та документи, що підтверджують якість Товару, тощо. Продавець гарантує належну якість товару за умови дотримання Покупцем правил зберігання. Передача, відвантаження, розвантаження Товару здійснюється силами, засобами, транспортом Продавця та за його рахунок. Поставка Товару має відбуватися спеціалізованим автомобілем, для забезпечення дотримання холодового ланцюга.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 24 грудня, 15:39
Опис
Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що Замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі; 2) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі; 3) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник оприлюднює таке рішення в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття. Враховуючи те, що під час проведення запиту ціни пропозицій щодо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили, а саме у замовника було виявлено технічну помилку, а саме: не вірно вказані технічні характеристики Сиру кисломолочного, масова частка жиру, очікуване значення: 9 %. Уповноваженою особою було прийнято рішення про відміну закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-24-014418-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 522 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 грудня, 07:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 24 грудня, 15:43 |
Сир кисломолочний 9%1900 кілограм Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, за адресами закладів освіти та дошкільної освіти, Вороньківської сільської ради Строк: до 31.12.2025 14:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти |
|
Масова частка жиру | 9, % |
---|---|
Добавки | |
Відповідність ДСТУ 4554 | Так |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421300 кілограм Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, за адресами закладів освіти та дошкільної освіти, Вороньківської сільської ради Строк: до 31.12.2025 14:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти |
Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 10-и банківських днів лише за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених документів (видаткових накладних), при наявності бюджетних асигнувань
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44042825 |
Поштова адреса | 08352, Україна, Київська область, село Вороньків, вулиця Паркова 2 |
Ім'я |
Чмель Ганна Михайлівна ( ) |
Телефон | +380631357280 |
Ел. пошта | zakupkavoronkiv@ukr.net |