На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
114 000.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якість товару та умови його транспортування повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР. Кожний вид поставленої продукції повинен супроводжуватися документами, які свідчать про походження та якість товару із зазначенням дати виготовлення, терміна зберігання, кінцевого терміну реалізації. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб запобігати псуванню та знищенню в період доставки його Замовнику. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 80% до загального терміну придатності до споживання вказаного на упаковці. У разі поставки неякісного Товару Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісних Товарів протягом 3 (трьох) днів з дня подання Замовником претензії. Поставка Товару здійснюється Постачальником на підставі зробленої заявки Замовника протягом двох календарних днів з моменту надання заявки,протягом 2025 року за адресою: 40022, м. Суми, вул. Троїцька, 57. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Замовником. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника виключно спеціалізованими автомобілями із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб i санітарної книжки водія - експедитора обов'язкова при постачанні товару. Всі працівники Постачальника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42668821 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОВУЛОК РУСЛАНА ЛУЖЕВСЬКОГО, будинок 14, корпус 1, офіс 3-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Гребінь |
Телефон | +380988729886 |
Ел. пошта | infoavidal1@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2066409393 |
---|---|
Поштова адреса | 41800, Україна, Сумська область, місто Білопілля, , ВУЛИЦЯ СТАРОПУТИВЛЬСЬКА, будинок 31, квартира 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Платон Пономаренко |
Телефон | +380663166163 |
Ел. пошта | ponomarenko.olga79@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-25-002978-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 114 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 грудня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 січня, 15:16 |
Масло солодковершкове 73%, для дітей від 3-х років300 кілограм Адреса поставки: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 57 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15530000-2, Вершкове масло |
Розрахунки за кожну поставлену партію товару здійснюються в безготівковій формі протягом 10 банківських днів з моменту підписання накладної на партію товару за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 банківських днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000334 |
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28 |
Ім'я |
Ярослава Бандура |
Телефон | +380542659004 |
Ел. пошта | yaroslava_boiko@i.ua |