На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
160 080.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Якість товару та умови його транспортування повинні відповідати вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97- ВР. Кожний вид поставленої продукції повинен супроводжуватися документами, які свідчать про походження та якість товару із зазначенням дати виготовлення, терміна зберігання, кінцевого терміну реалізації. Товар повинен бути упакований таким чином, щоб запобігати псуванню та знищенню в період доставки його Замовнику. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше ніж 80% до загального терміну придатності до споживання вказаного на упаковці. У разі поставки неякісного Товару Постачальник зобов’язаний здійснити заміну неякісних Товарів протягом 6 (шести) годин з подання Замовником претензії. Товар поставляється на адресу Замовника транспортом Постачальника щоденно до 10 години ранку в кількості відповідно до заявки Замовника, протягом 2025 року за адресою: 40022, м. Суми, вул. Троїцька, 57. Постачальник має право на дострокову поставку Товару тільки за письмовим погодженням з Замовником. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника виключно спеціалізованими автомобілями із додержанням температурного режиму відповідно до вимог Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Навантаження, доставка та розвантаження товару на місці призначення здійснюється Постачальником і входить до ціни товару. Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб i санітарної книжки водія - експедитора обов'язкова при постачанні товару. Всі працівники Постачальника, які мають відношення до постачання продуктів харчування, повинні мати особову медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 26 грудня, 16:32
Опис
у зв’язку з тим, що при формуванні потреби було помилково зазначено Хліб з житнього борошна, в упаковці замість Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-25-012620-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 160 080.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 грудня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 26 грудня, 16:35 |
Хліб з житнього борошна, в упаковці1200 кілограм Адреса поставки: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 57 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | житнє |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
Хліб з пшеничного борошна, в упаковці3000 кілограм Адреса поставки: 40022, Україна, Сумська область, Суми, вул. Троїцька, 57 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника повної вартості партії придбаного Товару не пізніше 10-ти робочих днів після отримання Товару та рахунку від Постачальника. В ціну Товару входить вартість доставки, розвантаження Товару. У випадку затримки оплати Замовником (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02000334 |
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, будинок 28 |
Ім'я |
Ярослава Бандура |
Телефон | +380542659004 |
Ел. пошта | yaroslava_boiko@i.ua |