На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 714 756.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Кожна партія товару має супроводжуватися документами, що підтверджують їх відповідність санітарно-гігієнічним вимогам (документи, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (посвідчення про якість або декларація виробника або декларація про відповідність або сертифікат відповідності). Доставка продукції здійснюється автотранспортом згідно з Санітарними правилами та наявністю у водіїв, експедиторів, водіїв-експедиторів особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150. Поставка повинна виконуватись транспортом, що спеціально облаштований для перевезення даного товару що є предметом закупівлі, та мати санітарний паспорт. Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 81 заклад освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 3 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Поставка товару має відбуватись у робочі дні з 08:00 до 17:00.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 2 січня, 15:33
Опис
За рішенням уповноваженої особи від 27.12.2024 року № 12/1647 в електронному каталозі сформовано запит пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (далі — Порядок), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), на закупівлю «М’ясо» код 15110000-2 ДК 021:2015 (філе куряче охолоджене, філе куряче заморожене), очікуваною вартістю 6 714 756,00 грн. Унікальний номер оголошення: UA-2024-12-27-006866-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 65 Порядку замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі. Причиною для прийняття рішення про відміну запиту пропозицій постачальників є скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товару: філе куряче охолоджене, філе куряче заморожене. З огляду на зазначене, замовник відміняє запит пропозицій постачальників у зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товару: філе куряче охолоджене, філе куряче заморожене на підставі підпункту 2 пункту 65 Порядку. ВИРІШИЛА: 1. Відмінити запит пропозицій постачальників за оголошенням: UA-2024-12-27-006866-a. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про відміну запиту пропозицій постачальників протягом одного робочого дня.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-27-006866-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 6 714 756.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 січня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 січня, 15:36 |
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 314335300 кілограм Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 3 проєкту договору Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143 |
|
Частина | філе |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
З шкірою | |
Наявність кісток |
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 31433000 кілограм Адреса поставки: 02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 3 проєкту договору Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143 |
|
Частина | філе |
---|---|
Термічний стан | заморожене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
З шкірою | |
Наявність кісток |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37397216 |
Поштова адреса | 02105, Україна, Київська область, Київ, пр-т Миру, 6-А |
Ім'я |
Поліно Олена Анатоліївна |
Телефон | 380633197098 |
Ел. пошта | dnepr-osvitakkt@ukr.net |