На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
382 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки Товару: з дати підписання договору по 31.12.2025 року, включно. Умови та місце поставки Товару: дрібними партіями відповідно до заявок (не частіше одного разу на тиждень), поданих відповідальними особами за організацію харчування в кожному закладі загальної середньої та дошкільної освіти, які перебувають в оперативному управлінні Замовника, за адресами відповідно до Специфікації проєкту Договору (22 заклади освіти).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2745007960 |
---|---|
Поштова адреса | 45400, Україна, Волинська область, м. Нововолинськ, вул. СОНЯЧНА, будинок 1, квартира 131 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мирослава Ярема |
Телефон | +380967324212 |
Ел. пошта | valera83pal@meta.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2906112661 |
---|---|
Поштова адреса | 45514, Україна, Волинська область, Локачинський р-н, село Кисилин, вул.Набережна, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Людмила Поліщук |
Телефон | +380984463481 |
Ел. пошта | ludashyshko4@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-27-008129-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 382 200.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 1 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 3 січня, 15:39 |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г7350 кілограм Адреса поставки: Україна, Волинська область, Локачинська селищна рада, Заклади загальної середньої та дошкільної освіти Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г |
|
Вид | пастеризоване |
---|---|
Упаковка | плівка поліетиленова |
Маса нетто | 1000 - 1000, г |
Масова частка жиру | 2.5 - 2.5, % |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Поставка Товару має здійснюватися Постачальником партіями. Така поставка має здійснюватися на підставі замовлень на закупівлю, які відповідальні особи за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації) складають у довільній формі та направляють електронною поштою Постачальнику або іншими погодженими Сторонами засобами зв’язку. Постачальник у відповідь протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин підтверджує отримання замовлення на закупівлю. У випадку не направлення Постачальником підтвердження у відповідь, замовлення на закупівлю вважається прийнятим та погодженим через 24 (двадцять чотири) години після його відправлення відповідальною особою за організацію харчування Замовника (відповідно до Специфікації). Поставка Товару партіями у такому випадку здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту прийняття Постачальником такого замовлення на закупівлю в робочі дні (з 08:00 по 16:00).
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі отримання Замовником неповного пакета документів, наявності помилок та невідповідностей у наданих документах останні повертаються Постачальнику на доопрацювання та оплата здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання повного пакета належним чином оформлених документів. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного у Специфікації), оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Бюджетні зобов’язання по Договору виникають лише в межах бюджетних асигнувань у відповідності до статті 48 Бюджетного кодексу України. Якщо Замовник є бюджетною організацією він має право на відстрочку платежу без застосування до нього будь-яких штрафних санкцій у разі відсутності або затримки бюджетного фінансування до отримання такого фінансування. Після отримання відповідного бюджетного фінансування після його затримки Замовник здійснює оплату за Товар протягом 10 (десяти) робочих днів. Замовник не несе відповідальності перед Постачальником за несвоєчасне перерахування коштів за поставлений Товар у разі тимчасового непроведення платежів Державною казначейською службою України на зазначені цілі, але не складає з себе зобов’язань оплатити вартість поставленого Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ЛОКАЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44126166 |
Поштова адреса | 45500, Україна, Волинська область, селище міського типу Локачі, вул. Миру, будинок 23 |
Ім'я |
Олексій Опікан |
Телефон | +380976818121 |
Ел. пошта | lokaciupravlinnag7@gmail.com |