На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 138 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 31 грудня, 12:17
Опис
Однак листом від 30.12.2024 № 3012.1-2024 Постачальник діючого договору від 04.10.2024 № 142/10/24 запропонував продовжити дію цього договору уклавши додаткову угоду на 20% пролонгації за ціною 40,43 грн/л. Тому з метою економії коштів, розроблено та підписано додаткову угоду на продовження дії договору від 04.10.2024 № 142/10/24. Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-27-012983-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 5 138 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 1 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 31 грудня, 12:40 |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г100000 кілограм Адреса поставки: Україна, Волинська область, Луцьк, заклади освіти ЛМТГ Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, пастеризоване, 3,2%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г |
|
Вид | пастеризоване |
---|---|
Упаковка | плівка поліетиленова |
Маса нетто | 1000 - 1000, г |
Масова частка жиру | 3.2 - 3.2, % |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Замовник проводить оплату за фактично поставлений товар, згідно наданих накладних, за рахунок коштів місцевого бюджету та інших надходжень. шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, не пізніше 20 робочих днів з моменту поставки партії товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти Луцької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44186267 |
Поштова адреса | 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Ім'я |
Мушит Орися Володимирівна |
Телефон | 380332725214 |
Ел. пошта | d.osvitLutsk@gmail.com |