На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товарів: по 31.12.2025, дрібними партіями, два рази на тиждень, за адресами закладів освіти та дошкільної освіти Вороньківської сільської ради. Термін передачі Товару: протягом 1 робочого дня, з дня замовлення (письмового, яке надсилається Покупцем за допомогою пошти /факсу, інтернету/ або усного замовлення за телефоном). Поставка має відбуватися дрібними партіями, два рази на тиждень. Заявки на поставку товару формуються до 18.00 дня, що передує дню поставки товару. Поставка товару здійснюється в робочі дні та години з 06:00 до 08:00. Під час приймання-передачі Товару сторони зобов’язанні належним чином оформити і підписати усі необхідні документи, що засвідчують факт приймання-передачі Товару (товарно- транспортну накладну, довіреність, тощо) та перевірити у повному обсязі кількість, а також комплектність і якість Товару. Разом з Товаром Продавець надає Покупцю товарно-транспортну накладну та документи, що підтверджують якість Товару, тощо. Продавець гарантує належну якість товару за умови дотримання Покупцем правил зберігання. Передача, відвантаження, розвантаження Товару здійснюється силами, засобами, транспортом Продавця та за його рахунок.
Відповідно до пункту 61 Порядку №822 оцінка пропозицій постачальників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі інформації, зазначеної замовником в запиті пропозицій. Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. Відповідно до пункту 66 Порядку №822 замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозиції постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822 замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. 02 січня 2025 року переможцем відбору визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ». На вимогу пункту 66 Порядку №822 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» мав підписати договір не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, а саме до 07 січня 2025 року включно. Станом на 10 січня 2025 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» не підписав договір на постачання товарів. З огляду на зазначене наявні причин для відхилення пропозиції переможця на підставі підпункту 1 пункту 64 Порядку №822.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 61 Порядку №822 оцінка пропозицій постачальників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі інформації, зазначеної замовником в запиті пропозицій. Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. Відповідно до пункту 66 Порядку №822 замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозиції постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Відповідно до підпункту 1 пункту 64 Порядку №822 замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 Порядку №822. 02 січня 2025 року переможцем відбору визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ». На вимогу пункту 66 Порядку №822 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» мав підписати договір не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, а саме до 07 січня 2025 року включно. Станом на 10 січня 2025 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СМАРТ ІНТЕГРАЦІЯ» не підписав договір на постачання товарів. З огляду на зазначене наявні причин для відхилення пропозиції переможця на підставі підпункту 1 пункту 64 Порядку №822.
Код ЄДРПОУ | 44009091 |
---|---|
Поштова адреса | 61072, Україна, Харківська область, Харків, пр. Науки, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ворончук Людмила |
Телефон | 380664605428 |
Ел. пошта | smart-integratsia@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34200887 |
---|---|
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, вул. Гагаріна, буд. 7, кв.6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Світлана Назаренко |
Телефон | 380671842853 |
Ел. пошта | NNN-SSS-VVV@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-12-30-007896-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 15 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 січня, 07:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 січня, 10:56 |
Макаронні вироби, група Б, клас екстра, ДСТУ 7043420 кілограм Адреса поставки: 00000, Україна, Київська область, за адресами закладів освіти та дошкільної освіти, Вороньківської сільської ради Строк: до 31.12.2025 15:29 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15850000-1, Макаронні вироби Профіль: Макаронні вироби, група Б, клас екстра, ДСТУ 7043 |
|
Група | Б |
---|---|
Клас | екстра |
Відповідність ДСТУ 7043 | Так |
Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 10-и банківських днів лише за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформлених документів (видаткових накладних), при наявності бюджетних асигнувань
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Вороньківської сільської ради Бориспільського району Київської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44042825 |
Поштова адреса | 08352, Україна, Київська область, село Вороньків, вулиця Паркова 2 |
Ім'я |
Чмель Ганна Михайлівна ( ) |
Телефон | +380631357280 |
Ел. пошта | zakupkavoronkiv@ukr.net |