На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами). Місцезнаходження замовника - 10030, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Івана Мазепи, 95-А. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-02-004801-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 136 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 68000 грн. з ПДВ |
---|
Охоронні послуги1 послуга Адреса поставки: 10030, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Івана Мазепи, 95-А Строк: до 31.12.2025 15:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79710000-4, Охоронні послуги |
![]() |
sign.p7s
p7s, Повідомлення про закупівлю. 2025-01-30 15:16:24
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток 8 Перелік документів таабо інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
docx,
Критерії оцінки. |
|
![]() |
Додаток 2 ФОРМА _ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_.docx
docx,
Критерії оцінки. |
|
![]() |
Додаток 4 Форма пропозиції про залучення співвиконавців.docx
docx,
Критерії оцінки. |
|
![]() |
Додаток 1 Інформація про Учасника.docx
docx,
Критерії оцінки. |
|
![]() |
ТД Охоронні послуги_Нова редакція.docx
docx, Тендерна документація. 2025-01-30 15:09:57
ТД Охоронні послуги.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
перелік змін_до_ТД.doc
doc,
|
|
![]() |
Додаток 3 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям_Нова редакція.doc
doc, Критерії оцінки. 2025-01-30 14:13:10
Додаток 3 Перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.doc
doc,
Критерії оцінки. |
|
![]() |
Додаток 5 Проект договору.doc
doc, Проект договору. 2025-01-30 14:13:10
Додаток 5 Проект договору.doc
doc,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток 6 Технічні вимоги_Нова редакція.doc
doc, Технічний опис предмету закупівлі. 2025-01-30 14:13:10
Додаток 6 Технічні вимоги.doc
doc,
Технічний опис предмету закупівлі. |
|
![]() |
Додаток 7 Перелік документів таабо інформації_ які подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиці_Нова редакція.docx
docx, Критерії оцінки. 2025-01-30 14:13:11
Додаток 7 Перелік документів таабо інформації_ які подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
docx,
Критерії оцінки. |
|
![]() |
Додаток 9 Лист-згода ОПД.doc
doc,
Критерії оцінки. |
Оплата за надані Послуги на підставі поданих документів — підписаних Сторонами та затверджених печатками актів наданих послуг, проводиться протягом 30 календарних днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ Ліцей №35 міста Житомира |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22059235 |
Поштова адреса | 10030, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Івана Мазепи, 95-а |
Ім'я |
Невмержицька Тетяна Василівна ( ) |
Телефон | +38 067 858-80-10 |
Ел. пошта | tender_35@ukr.net |
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття проїжджої частини та тротуару по вул. Бор...
15 597 970 00 грн
Фармацевтична продукція
Papillomavirus (human types 6, 11, 16, 18, 31, 33, 45, 52, 58)
7 000 000 00 грн
Конструкційні матеріали
44110000-4 Конструкційні матеріали (Вироби вогнетривкі шамотні)
17 905 373 14 грн