На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
184 275.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачальник протягом одного робочого дня з дня отримання рознарядки (заявки) покупця на поставку партії товару поставляє покупцю партію товару відповідно до наданої покупцем рознарядки (заявки). Постачання товару здійснюється протягом січня– грудня 2025 року 1 раз на тиждень з 8:00 год. до 12:00 год. відповідно до заявки об’єктів Замовника з можливістю внесення коригування за потребою. Товар постачається транспортом постачальника та за рахунок постачальника.. При прийомі продуктів харчування постачальник надає документи, які засвідчують якість та безпеку продукції. Товар повинен бути розфасований відповідно до кожної заявки. Доставка товару здійснюється за адресами закладів дошкільної освіти відділу освіти Чернівецької селищної ради згідно додатка 2 договору. Оплата проводиться після пред’явлення Постачальником видаткової накладної на товар, відповідних сертифікатів якості, протягом тридцяти календарних днів.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-03-001537-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 184 27500 грн. з ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 8 січня, 00:00 |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г5265 кілограм Адреса поставки: 24100, Україна, Вінницька область, Могилів - Подільський район, заклади дошкільної освіти відділу освіти Чернівецької селищної ради Строк: до 31.12.2025 10:49 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г |
|
Вид | пастеризоване |
---|---|
Упаковка | плівка поліетиленова |
Маса нетто | 1000 - 1000, г |
Масова частка жиру | 2.5 - 2.5, % |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Чернівецької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44077622 |
Поштова адреса | 24100, Україна, Вінницька область, Могилів - Подільський район, вул.Вінницька ,3 |
Ім'я |
Рудик Юлія Петрівна ( ) |
Телефон | +38 068 512-99-58 |
Ел. пошта | info@chernivci-osvita.gov.ua |
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01)); Квадрокоптер DJI...
10 762 000 00 грн
Засоби для догляду за малюками
ДК 021:2015: 33750000-2 Засоби для догляду за малюками (11239 Підгузок для дорослих -...
11 538 694 00 грн