На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
92 120.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-03-002142-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 січня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 92 12000 грн. без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 92120 грн. без ПДВ |
---|
Гідроциліндр Ц40-250-12 або еквівалент1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34390000-7, Приладдя до тракторів |
Крюк буксирний 700А.46.29.000-2СБ або еквівалент2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34390000-7, Приладдя до тракторів |
Шарнір кермової тяги А35.32.000-А-01 або еквівалент1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34390000-7, Приладдя до тракторів |
Важіль стрічки гальмівної 90-4202002 або еквівалент4 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34390000-7, Приладдя до тракторів |
Вал відбору потужності 80-4202017-Б або еквівалент1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34390000-7, Приладдя до тракторів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Уповноважена особа вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БНЛ ТРЕЙД» (Ідентифікаційний код 43810729) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Уповноважена особа вирішив відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БНЛ ТРЕЙД» (Ідентифікаційний код 43810729) на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей).
Код ЄДРПОУ | 43810729 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коноваленко Сергій |
Телефон | +38 093 218-12-12 |
Ел. пошта | mail.bnltrade@gmail.com |
![]() |
Статут+опис.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг з реєстру платників податку на додану вартість.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Зміна власника (документи та опис).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Рішення учасника про обрання директора.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Гарантійний лист (Форма №2).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Гарантійний лист (Форма №2:1).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про відсутність підстав для отримання згоди .pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Лист-погодження з проектом договору.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Технічна специфікація.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Аналогічні договори та видаткові накладні (запасні частини).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Наказ про призначення директора.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
ТД 8420.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 1 до ТД.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 2 до ТД.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 3 до ТД.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 4 до ТД.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 5 до ТД.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 6 до ТД.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 7 до ТД 1.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Таблиця 7.1. 7.2 до Д 7.xlsx
xlsx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Таблиця 7.3. до Д 7.docx
docx,
Тендерна документація. |
Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Умови поставки (ІНКОТЕРМС 2020р): DDP – склад покупця. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення включені в ціну товару. Строк поставки всього Товару: не повинен перевищувати 60 календарних днів з моменту підписання договору
Тип оплати:
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Косяк Людмила |
Телефон | +38 067 747-60-07 |
Ел. пошта | liudmyla.kosiak@ukrnafta.com |
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Труби та відводи в асортименті
7 342 340 00 грн
Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Запасні частини для транспортних засобів
8 819 346 52 грн
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залі...
Реконструкція КЛ-10 кВ пр. ПС Богородчани - РП-3-1 смт. Богородчани, КЛ-10 кВ ПС Бог...
10 305 372 00 грн