На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 183 200.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Провідний економіст ВМТП Юлія Шведюк, тел. 048-7388236-82-36, e-mail: Yu.Shvediuk@imtp.ua. 5. Вид предмета закупівлі: товар. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Обладнання серверної 7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Електричні акумулятори», за кодом ДК 021:2015 - 31430000-9 8. Кількість товарів, робіт послуг: 4 найменування (255 шт.) 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 20 (двадяти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 183 200,00 (один мільйон сто вісімдесят три тисячі двісті грн 00 коп) грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.01.2025 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Скасовано
21 січня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 21 січня, 00:00
Опис
Згідно з рішенням уповноваженої особи від 03.01.2025р., оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) за предметом закупівлі за ДК 021:2015: 31430000-9— «Електричні акумулятори» (Обладнання серверної), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-03-002673-a (далі — Закупівля). Відповідно до підпункту 2 пункту 47 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель, а саме: необхідність зміни технічних характеристик предмету закупівлі та умов проекту договору про постачання товару. З огляду на зазначене є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-01-03-002673-a у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Пропозиція ТФМ.docx
docx,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Пропозиція ТФМ.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
1.3.Довідка про відсутність рекламацій.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.1.2.Опис з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.1.2.Статут ТОВ ТФМ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.2.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.3.Відомості ЄДР.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.4.Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.5.Лист про не надання копії витягу з реєстру платників єдиного податку.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.6.Лист про не надання довідки про присвоєння ідентифікаційного кода.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.7.Лист про не надання паспорту.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.1.Документ, що підтверджує правомочність на укладення договору (Наказ про призначення директора).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.1.Документ, що підтверджує правомочність на укладення договору (Рішення про призначення директора).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.2.Копії договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.2.Довідка про відсутність санкцій на Учасника та товар.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.1.Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.Лист-згода на обробку персональних даних.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Сертифікат офіційного дистриб'ютора Shell _ ТФМ до 22.01.2022.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Сертифікат аналізу партії Gadinia S3 30.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Сертифікат аналізу партії Gadinia S3 40.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Технічний опис Gadinia S3 30.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Технічний опис Gadinia S3 40.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Паспорт безпеки Gadinia S3 30.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Паспорт безпеки Gadinia S3 40.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
3.4.Довідка з банку про відкриті рахунки.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.3.Інформація про учасника - ТОВ ТФМ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-03-002673-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 21 січня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 183 20000 грн. без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 83200 грн. без ПДВ |
---|
Гібридний інвертор з монтажем та налаштуванням програмування3 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31430000-9, Електричні акумулятори |
Акумуляторна батарея12 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31430000-9, Електричні акумулятори |
Акумулятор UPS 12V 7.2аh144 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31430000-9, Електричні акумулятори |
Акумулятор UPS 12V 7.2аh96 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31430000-9, Електричні акумулятори |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Пропозиція ТФМ.docx
docx,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Пропозиція ТФМ.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
1.3.Довідка про відсутність рекламацій.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.1.2.Опис з кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.1.2.Статут ТОВ ТФМ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.2.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.3.Відомості ЄДР.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.4.Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.5.Лист про не надання копії витягу з реєстру платників єдиного податку.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.6.Лист про не надання довідки про присвоєння ідентифікаційного кода.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.7.Лист про не надання паспорту.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.1.Документ, що підтверджує правомочність на укладення договору (Наказ про призначення директора).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.1.Документ, що підтверджує правомочність на укладення договору (Рішення про призначення директора).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.2.Копії договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.2.Довідка про відсутність санкцій на Учасника та товар.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.1.Довідка про досвід виконання аналогічних договорів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.Лист-згода на обробку персональних даних.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Сертифікат офіційного дистриб'ютора Shell _ ТФМ до 22.01.2022.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Сертифікат аналізу партії Gadinia S3 30.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Сертифікат аналізу партії Gadinia S3 40.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Технічний опис Gadinia S3 30.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Технічний опис Gadinia S3 40.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Паспорт безпеки Gadinia S3 30.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Паспорт безпеки Gadinia S3 40.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
3.4.Довідка з банку про відкриті рахунки.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3.3.Інформація про учасника - ТОВ ТФМ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01125672 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Михайліна Ірина Василівна |
Телефон | +38 048 738-81-77 |
Ел. пошта | I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Послуги з експлуатації автомобільних доріг
Експлуатаційне утримання автомобільної дороги загального користування державного знач...
128 890 827 00 грн
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладн...
25П-079_50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних з...
104 039 300 00 грн