На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 340 512.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1.Постачання товару здійснюється протягом 1 (одного) робочого дня з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Доставка замовленої продукції проводиться щоденно до 07-00 годин ранку у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника транспортом Постачальника. Строк (термін) поставки товару: з дати укладання Договору до 31.12.2025 року. 5.2. Місце поставки товарів - Україна, 51610, Дніпропетровська обл., Кам’янський район, с. Мишурин Ріг, вул. Зелена, 2а. 2.Учасник процедури закупівлі, має бути виробником запропонованої продукції та протягом 24 години після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: З метою підтвердження запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), постачальник надає документи, що підтверджують те, що постачальник - виробник запровадив обов’язкові постійно діючі процедури, засновані на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: - сертифікат, відповідно, постачальника (виробника), який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів» стосовно виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Виданий на ім’я постачальника (виробника), якщо він залучає власних працівників для поставки та супроводження предмету закупівлі та на ім’я суб’єкта господарювання, який залучається, як постачальник для транспортування предмету договору та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету договору. - сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ITD) «Системи управління якістю. Вимоги» стосовно виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Виданий на ім’я постачальника (виробника), якщо він залучає власних працівників для поставки та супроводження предмету закупівлі та на ім’я суб’єкта господарювання, який залучається постачальником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. - сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, ITD) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару,виданий на постачальника (виробника).Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Виданий на ім’я постачальника (виробника), якщо він залучає власних працівників для поставки та супроводження предмету закупівлі та на ім’я суб’єкта господарювання, який залучається постачальником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. - сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2018 стосовно надання послуг з транспортування хлібобулочних виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару, виданий на постачальника (виробника). Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Виданий на ім’я постачальника (виробника), якщо він залучає власних працівників для поставки та супроводження предмету закупівлі та на ім’я суб’єкта господарювання, який залучається постачальником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для доставки та супроводження предмету закупівлі. - сертифікат на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління стосовно виробництва хлібобулочних та кондитерських виробів, дійсний до кінцевого терміну поставки товару.Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) виданий на постачальника (виробника) та на ім’я суб’єкта господарювання, який залучається постачальником для транспортування предмету закупівлі та працівники якого використовуються для поставки та супроводження предмету закупівлі . Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. - Надати сканований оригінал акту Держпродспоживслужби складеного за результатами проведення заходу державного контролю на виробничій (-их) потужності (-ях) оператора ринку - виробника продукції у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, наданий оператору потужності (-ей) не раніше 2024 року. - Надати сканований оригінал акту Держпродспоживслужби стосовно перевірки додержання операторами ринку – виробником продукції, що пропонується до постачання, на його виробничій (-их) потужності (-ях) вимог законодавства про харчові продукти, наданий оператору потужності (-ей) не раніше 2024 року -Надати сканований оригінал акту Держпродспоживслужби де буде зазначено автотранспорт яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівліскладений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, датований не раніше 2024 року. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
причини для відхилення пропозиції Переможця на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
причини для відхилення пропозиції Переможця на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку
Код ЄДРПОУ | 45614889 |
---|---|
Поштова адреса | 50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Криворіжсталі будинок 3 офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костянтин Москаленко |
Телефон | +380963855488 |
Ел. пошта | fudsitikr@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39223296 |
---|---|
Поштова адреса | 49023, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Конотопська, буд.141 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Коломоец Елена |
Телефон | +380933924898 |
Ел. пошта | hz5@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 25013096 |
---|---|
Поштова адреса | 51900, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, ВУЛИЦЯ МЕДИЧНА, будинок 3, квартира 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Малько |
Телефон | +380976910079 |
Ел. пошта | agrossdir@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-03-003170-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 340 512.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 10 січня, 09:03 |
Хліб з пшеничного борошна, в упаковці13140 кілограм Адреса поставки: 51610, Україна, Дніпропетровська область, Мишурин Ріг, Зелена 2а Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці12940 кілограм Адреса поставки: 51610, Україна, Дніпропетровська область, с. Мишурин Ріг, Зелена 2А Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Профіль: Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна, в упаковці |
|
Вид | хліб |
---|---|
Вид борошна | пшеничне, житнє |
Нарізаний | |
Упаковка | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44295210 |
Поштова адреса | 51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, вул.Зелена, будинок 2 А |
Ім'я |
Наталія Полішко |
Телефон | +380500481126 |
Ел. пошта | vddi1zak@ukr.net |