На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
13 500.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах CPT (за рахунок та транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15(п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної (якщо учасник є платником ПДВ)
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-07-005837-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 13 50000 грн. без ПДВ |
Подача пропозицій | до 10 січня, 16:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 10 січня, 16:00 |
Сметана120 кілограм Адреса поставки: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відсутність заборгованості на 25.01.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Виписка.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг ЄДРПОУ_29.01.2019_завірений
2019_завірений,
|
|
![]() |
Витяг ПДВ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Витяг ПДВ.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Відомості про учасника.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка про код доступу до результатів адміністративних послуг.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відкриті рахунки.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист в вартість пропозиції входить доставка та розвантаження..pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відкриті рахунки.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відсутність заборгованості на 25.01.2019pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
згода з договором.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист – згода на обробку персональних даних.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист про неліцензування.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Наказ про призначення директора_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Протокол_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Протокол_2.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Статут_Завірений.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Виписка.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Погодження технічних вимог.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про поставку якісного товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантія заміни неякісного товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка про упаковку товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист-погодження з технічними вимогами.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_1.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_3.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_1_Дійсний на час дії ТУ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_2_Дійсний на час дії ТУ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Цінова пропозиція.pdf
pdf,
Цінова пропозиція. |
|
![]() |
CIF_Domestos_Glorix_Висновок СЕС_Дійсний до 01.12.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
GALA_Порошок для чищення_Висновок СЕС_Дійсний до 09.11.2023.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Ariel, Tide, Gala, Bonux, Dreft, Fairy, Mr.Proper, Comet, Lenor, Ace_Декларація про відповідність_Безстрокова.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ОБУХІВ_Туалетний папір макулатурний 65м_Висновок СЕС_Дійсний до 27.03.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ОБУХІВ_Туалетний папір макулатурний 65м_Сертифікат_Безстроковий.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ДРУГ__Мило господарське_Висновок СЕС.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Лист про несертифікацію.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про поставку НОВОГО товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства(санкції).pdf
pdf,
|
Відповідно до розділу 7 проєкту договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081331 |
Поштова адреса | 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 |
Ім'я |
Стахурська Ольга Андріївна |
Телефон | +38 098 715-43-46 |
Ел. пошта | stahurskaolga@gmail.com |