На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1050.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах CPT (за рахунок та транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ.Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ 2.Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15(п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної (якщо учасник є платником ПДВ)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2932924478 |
---|---|
Поштова адреса | 31341, Україна, Хмельницька область, село Давидківці, вулиця Коцюбинського, будинок 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сімєнков Євгеній Миколайович |
Телефон | +38 097 388-26-55 |
Ел. пошта | simenkov07@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-07-006116-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 05000 грн. без ПДВ |
Подача пропозицій | до 10 січня, 17:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 січня, 10:06 |
Горох сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 770130 кілограм Адреса поставки: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Горох сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701 |
|
Вид | колотий |
---|---|
Колір | зелений |
Ґатунок | перший |
Відповідність ДСТУ 7701 | Так |
Відповідно до розділу 7 проєкту договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081331 |
Поштова адреса | 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 |
Ім'я |
Стахурська Ольга Андріївна |
Телефон | +38 098 715-43-46 |
Ел. пошта | stahurskaolga@gmail.com |