На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю на умовах DDP (відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати Інкотермс у редакції 2010 р.) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Волинська область, Ковельський р-н. Поставка Товару здійснюється за рахунок та автотранспортом Продавця. Строк поставки товару за заявками Покупця до 20.05.2025 року. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур та видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок-фактура та видаткова накладна Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 30 календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44676394 |
---|---|
Поштова адреса | 79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Апостола Д., будинок 16, Літера Х-1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фільц Олена |
Телефон | +38 050 440-66-16 |
Ел. пошта | tender.kramar@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-09-009727-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 183 28000 грн. з ПДВ |
Подача пропозицій | до 14 січня, 18:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 січня, 17:18 |
Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 80951580 кілограм Адреса поставки: Україна, Волинська область Строк: до 20.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15230000-9, Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба Профіль: Оселедець слабосолений, цілий з головою, ДСТУ 8095 |
|
Вид риби | оселедець |
---|---|
Тип обробки | слабий посол |
Частина | тушка з головою |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 8095 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321883 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Іванцова Анастасія Вікторівна |
Телефон | +38 063 039-93-03 |
Ел. пошта | Anastasiia.iwantsowa@gmail.com |