На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
176 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Постачальник постачає товар партіями згідно замовлень Замовника протягом 24 годин з моменту отримання такого замовлення. Приймання-передача товару здійснюється з 09:00 до 13:00 із занесенням до складських приміщень дошкільних закладів освіти, вказаних у Додатку 2 до Договору. Постачальник при кожній поставці, разом з Товаром надає Замовнику, який отримує Товар, наступні супровідні документи: сертифікат якості (в залежності від виробника Товару може бути надано паспорт-сертифікат або паспорт якості або сертифікат відповідності). У разі виявлення Замовником невідповідності щодо кількості або якості товару Постачальник зобов’язаний за свій рахунок здійснити доставку необхідної кількості товару або провести заміну неякісного товару до кінця робочого дня, в якому здійснювалась поставка та було отримано відповідну вимогу від Замовника. Замовник зобов’язаний оплатити товар Постачальнику протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати фактичного отримання товару (дати підписання видаткової накладної).
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-09-010774-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 176 900.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 14 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 9 січня, 22:28 |
Сир кисломолочний550 кілограм Адреса поставки: 81562, Україна, Львівська область, місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34 Строк: до 31.12.2025 22:30 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421205 кілограм Адреса поставки: 81562, Україна, Львівська область, місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34 Строк: до 31.12.2025 22:30 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15540000-5, Сирні продукти |
Назва організації | Комарнівська міська рада Львівського району Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26411516 |
Поштова адреса | 81562, Україна, Львівська область, місто Комарно, вулиця Січових Стрільців,34 |
Ім'я |
Перун Ірина Ігорівна ( ) |
Телефон | +380960740313 |
Ел. пошта | poleva_komarno@ukr.net |