На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 200 000.00 грн.
Замовник
ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-10-004308-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 січня, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 19:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 200 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 20 січня, 14:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 00000 грн. з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Паливна деревина500 метр кубічний Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Марка Вовчка, 47а Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03413000-8, Паливна деревина |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3057700090 |
---|---|
Поштова адреса | 89631, Україна, Закарпатська область, Мукачівський р-н, село Щасливе, будинок 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Степан Волошин |
Телефон | +38 095 923-77-99 |
Ел. пошта | 3057700090@ukr.net |
Час публікації: 2025-01-23 10:24:14
Кінцевий строк для усунення: 2025-01-24 10:24:14
Опис
1. Замовником в п.1.1. Додатку №1 ТД встановлено вимогу: «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі протягом 2022-2024». 1.1. Предметом закупівлі є товар за кодом ДК 021:2015 03413000-8 – Паливна деревина. 1.2. Учасником на виконання вимоги надано Договір №336 від 15.11.2023 за кодом ДК 021:2015:03410000-7 Деревина. 1.3. Договір, який надано Учасником не відповідає предмету закупівлі. Задля усунення невідповідності просимо надати аналогічний договір за предметом закупівлі, який визначений тендерною документацією, а саме: Дрова паливні твердих порід, (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина). 2. Замовником в п.2.1. Додатку №1 ТД встановлено вимогу: «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу». 2.1. Учасником на виконання вимоги надано файл: «2. Довідка про підтвердження наявності автотранспорту», який не містить інформації, яка вимагалася Замовником, а саме: державний реєстраційний номер, тип. 2.2. Задля усунення невідповідності просимо Учасника надати в довідці інформацію із зазначенням: «державного реєстраційного номеру» та «типу» автотранспорту. 3. Замовником в п.2.1. Додатку №1 ТД встановлено вимогу: «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію». 3.1. Учасником на виконання даної вимоги надано: «Договір оренди від 01.08.2024 року № 7». 3.2. Вимогою Замовника встановлено наступне: В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію, ПРОТЕ, договір НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ про ТИП АВОТРАНСПОРТУ, який буде використовуватися. Задля усунення невідповідності просимо надати договір з інформацією про ТИП автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі. 4. Замовником в п.п.10, п.5 Додатку №1 встановлено вимогу: «Учасник самостійно здійснює зберігання товару на складі та доставку: - Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання деревини: договір купівлі- продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах)». 4.1. Учасником на виконання даної вимоги надано файл: «9.6. Договір оренди» чим виконано вимогу щодо надання: «чинного договору(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах).» 4.2. Разом з тим, перелік вимоги містить й наступні вимоги, які мають бути виконані, адже всі вони перераховані через кому, а не через «або», тому, передбачається надання всіх перелічених документів. 4.3. Задля усунення невідповідностей просимо Учасника надати: «договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року». 5. Замовником в п.п.9, п.5 Додатку №1 встановлено вимогу: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару» 5.1. Учасником на виконання вимоги надано: файли: «9.5. Договір, 9.5.1. Ліс. Квиток, 9.5.2. Ліс.квиток», тобто, Учасником надано Договір купівлі-продажу деревини дров’яної №1 від 12 січня 2024 року з Тимчасовим лісокористувачем. Проте, не надано підтвердження правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем. 5.2. Задля усунення невідповідності просимо надати Учасником: копію договору з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем. 6. Замовником в п.4 Додатку 1 встановлено вимогу: «ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована з включенням усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, витрат на закупку продуктів, транспорт, приготування, про що учасник подає гарантійний лист». 6.1. Учасником в складі пропозиції не було надано гарантійний лист. 6.2. Задля усунення невідповідностей просимо Учасника надати «гарантійний лист» на виконання п.4 Додатку №1 ТД.
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 2858806655 |
---|---|
Поштова адреса | 51909, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янське, вулиця Звенигородська, буд.39, кв. 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | СЕРЧАНСЬКИЙ РОМАН |
Телефон | +38 099 413-74-46 |
Ел. пошта | sercanskijsergij@gmail.com |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 1783803681 |
---|---|
Поштова адреса | 90130, Україна, Закарпатська область, Ільниця, Борканюка, 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Міклович Ігор Іванович |
Телефон | +38 096 856-44-36 |
Ел. пошта | jeni.zeni.jeni@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45260660 |
---|---|
Поштова адреса | 08201, Україна, Київська область, м. Ірпінь, вул. Виговського, буд.1, корпус я, кв. 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Artem Sitchov |
Телефон | +38 067 702-54-40 |
Ел. пошта | tactagro@ukr.net |
Час публікації: 2025-01-31 19:24:35
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-01 19:24:35
Опис
1. Замовником встановлено вимогу в п.1.1. Розділу 1 Додатку №1 надати:«Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів, за предметом закупівлі протягом 2022-2024 років.». Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є Дрова паливні твердих порід, (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина). 1.1. Учасником надано файл: «Досвід аналогічних». Разом з тим у довідці колонка «найменування предмету закупівлі за договором» містить інформацію про те, що здійснювалося постачання «паливної деревини». 1.2. Проте, договір №01/06 від 20.06.2024 року містить предмет договору: деревина дров’яна (змішаних порід), що не відповідає інформації з довідки та вимогам замовника щодо предмету договору: Дрова паливні твердих порід, (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина). 1.3. А також договір №01.08/24 від 01.08.2024 року містить предмет договору: «лісоматеріали, породи береза, вільха діаметром від 20 см), що не відповідає інформації з довідки та вимогам замовника щодо предмету договору: Дрова паливні твердих порід, (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина). Таким чином, інформація в довідці не відповідає інформації, яка зазначена в договорі. 1.4. Також, інформація про товар в договорі не відповідає предмету закупівлі, а саме: Дрова паливні твердих порід, (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина). 1.5. Просимо учасника усунути невідповідність шляхом надання аналогічних договорів за предметом закупівлі: Дрова паливні твердих порід, (код ДК 021:2015 03413000-8 Паливна деревина). 2. Замовником встановлено вимогу в п.1.3. Розділу 1 Додатку №1 надати: «На підтвердженняподаного договору надатисканованукопію з оригіналу листа (листів) – відгукувідЗамовника, якіповинні бути належнооформленіщодовиконанняаналогічного договору у повномуобсязі на поставку предмету закупівлі. У листімає бути чіткозазначено: №, дата, сума договору, найменування предмету закупівлі, щодоякого договору надаєтьсявідгук, відповідно, інформація про якістьйоговиконання.». 2.1. Учасником надано файл «досвід аналогічних», який містить лист-відгук по договору №01/06 від 20.06.2024 року, даний лист-відгук є таким, який не містить наступну інформацію: №, дата, сума договору,інформація про якістьйоговиконання. 2.2. Просимо учасника усунути невідповідність шляхом надання листа-відгука щодо договору№01/06 від 20.06.2024 року, який міститиме інформацію про: №, дата, сума договору, інформація про якість його виконання. 2.3. Також, інформуємо, що учасником не було надано лист-відгук до договору №01.08/24 від 01.08.2024 року. 2.3.1. Просимо учасника усунути невідповідність шляхом надання сканованої копії з оригіналу листа- відгуку від Замовника, який повинен бути належно оформлені щодо виконання аналогічного договору у повному обсязі на поставку предмету закупівлі. У листі має бути чітко зазначено: №, дата, сума договору, найменування предмету закупівлі, щодо якого договору надається відгук, відповідно, інформація про якість його виконання. 3. Замовником в п.2.1. Додатку №1 ТД встановлено вимогу: «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. За достовірність наданої інформації відповідальність покладається на Учасника. В підтвердження наданої інформації учасники повинні надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію». 3.1. Учасником на виконання даної вимоги надано файл: Автотранспорт. 3.2. Разом з тим, наявна невідповідність вимогам замовника, адже замовник вимагає підтвердження наданої інформації учасники шляхом надання свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та/або договір оренди, перевезення тощо, яке повинно містити надану інформацію: із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. ПРОТЕ, договір, не містить інформацію про кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу. а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу НЕ МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЇ про ТИП АВОТРАНСПОРТУ, який буде використовуватися. 3.3. Задля усунення невідповідності просимо надати договір з інформацією із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу автотранспорту, Та надати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу з інформацією про ТИП автотранспорту, який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі. 4. Замовником в п.2.1. Додатку №1 ТД встановлено вимогу: «Учасник в складі пропозиції надає довідку в довільній формі про наявність автотранспорту (лісовозу) (не менше одного), який буде використовуватися при наданні указаної закупівлі із зазначенням кількості, державного реєстраційного номеру, марки, типу». 4.1. Учасником на виконання вимоги надано файл: «2. Довідка про підтвердження наявності автотранспорту», який не містить інформації, яка вимагалася Замовником, а саме: кількості та типу автотранспорту. 4.2. Задля усунення невідповідності просимо Учасника надати в довідці інформацію із зазначенням: «кількості та типу автотранспорту». 5. Замовником в п.п.10, п.5 Додатку №1 встановлено вимогу: «Учасник самостійно здійснює зберігання товару на складі та доставку: - Для документального підтвердження наявності складських приміщень та/або спеціальних майданчиків для зберігання деревини: договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року, чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах)». 5.1. Учасником на виконання даної вимоги про «чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах)». Не надано договіроренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах. 5.2. Замовник не надавав можливості на виконання вимоги надати договір суборенди площадки, а вимагав якийсь із перелічених, а саме: чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг. 5.3. Разом з тим, учасником не було виконано вимогу. 5.4. Просимо на виконання вимоги та усунення невідповідностей надати один з перелічених договорів, а саме: чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг . 5.5. Також, інформуємо Учасника, що замовником встановлено вимогу надання: договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року. 5.6. Звертаємо увагу, що перелік вимог містить не лише надання чинного договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг (якщо учасник користується ним або залучає його на договірних засадах), а й містить наступні вимоги, які мають бути виконані, адже всі вони перераховані через кому, а не через «або», тому, передбачається надання всіх перелічених документів. 5.7. Задля усунення невідповідностей просимо Учасника надати: «договір купівлі-продажу (або інший договір що підтверджує набуття права власності) та витяг (інформація) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, датований не раніше 2019 року», а також, один з перелічених договорів, а саме: чинний договір(ори) оренди/найму/лізингу/про надання послуг . 6. Замовником в п.4 Додатку 1 встановлено вимогу: «ціна пропозиції учасника повинна бути розрахована з включенням усіх податків та зборів, що сплачуються або мають бути сплачені учасником, витрат на закупку продуктів, транспорт, приготування, про що учасник подає гарантійний лист». 6.1. Учасником в складі пропозиції не було надано гарантійний лист. 6.2. Задля усунення невідповідностей просимо Учасника надати «гарантійний лист» на виконання п.4 Додатку №1 ТД. 7. Замовником в п.п.9, п.5 Додатку №1 встановлено вимогу: «З метою підтвердження легального походження товару, що пропонується для постачання Замовнику учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору з постійним лісокористувачем або тимчасовим лісокористувачем (з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем). У разі, якщо учасником є постійний лісокористувач, в складі пропозиції надається лісовий (лісорубний) квиток та довідка в довільній формі із зазначенням місць постійного лісокористування, з яких планується здійснювати постачання товару» 7.1. Учасником на виконання вимоги надано: файли: «Договір купівлі-продажу деревени», тобто, Учасником надано Договір купівлі-продажу необробленої деревини №42-2024 від 07 жовтня 2024 року з Тимчасовим лісокористувачем. Проте, не надано підтвердження правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем. 7.2. Задля усунення невідповідності просимо надати Учасником: копію договору з відповідним підтвердженням правовідносин тимчасового лісокористувача з постійним лісокористувачем.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3791803497 |
---|---|
Поштова адреса | 90436, Україна, Закарпатська область, с. Іза, Україна, 90436, Закарпатська обл., Хустський р-н, село Іза, вул.Нова, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іван Бабурнич |
Телефон | +38 067 557-31-32 |
Ел. пошта | baburnich01@gmail.com |
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти (десяти) робочих днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №1 ЗАГАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34888585 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Марка Вовчка, буд. 47 А |
Ім'я |
Еріка Михайлівна Продан |
Телефон | +38 031 266-84-79 |
Ел. пошта | dnz1uzh@ukr.net |