На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
8 053 400.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-13-012996-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 січня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 березня, 15:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 053 40000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 січня, 12:02 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 40 26700 грн. з ПДВ |
---|
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ З ДОСТАВКОЮ ГОТОВИХ СТРАВ за ДК 021:2015: 55520000-1 «Кейтерингові послуги»149980 штука Адреса поставки: 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, 15 Строк: до 26.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 39796819 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Римар |
Телефон | +38 068 841-43-10 |
Ел. пошта | anton.rymar@gmail.com |
Час публікації: 2025-01-27 14:13:29
Кінцевий строк для усунення: 2025-01-28 14:13:29
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду містить неточності у назвах (написано назви злитно), відсутнє посудомийне обладнання, термометр, контейнер, термовідро, термобокс, термоконтейнер тощо необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Назва автомобіля VOLSWAGEN TRANSPORTER, АА 0928 УА – не відповідає назві, вказаній у договорі. До договору №08/10 надано акт приймання передачі автомобіля з номерним знаком АА 0928 YА. Згідно договору оренди № 3539 орендовано приміщення за адресою м.Київ, вул. Братиславська, буд.3 проте експлуатаційні потужності зареєстровано за адресою м.Київ, вул. Бротиславська, буд. 3 (інформація також була перевірена за посиланням https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/ ). Не надано копію експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”), надано декларацію, що не було передбачено умовами тендерної документації. 2) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить наступних працівників: 1 Кухар, за сумісництвом аудитор; 1 Кухонний робітник (комірник); 1 Менеджер з управління персоналом, Водій за Сумісництвом; 1 Технолог, проте умовами тендерної документації передбачено водій, технолог, кухарІ тощо. 3) Надана у складі тендерної пропозиції калькуляція вартості та калькуляція на страви одноразового набору харчування (1 день) для вікових груп, що визначені у п.18 даного додатку не містить інформацію щодо вартості доставки та наявності індивідуальної упаковки та/або іншої тари. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.1.1. Довідка¹, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558*; 2) виробничих приміщень (наявність харчоблоку) відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558**; Примітка: виробничі та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558. 3) електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. ¹У довідці вказується обладнання яким володіє та/або користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. * Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. ** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями (харчоблоком): 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. *** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 4) документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо Учасником отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 5) договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування. Для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів: - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - останнього акту (актів) обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування; - договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку); - договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, дійсного на дату подання тендерної пропозиції. 2) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.2.1.Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, їх кваліфікації, із зазначенням посад, прізвищ і ініціалів з зазначенням останньої дати проходження медичного огляду для тих працівників, які мають безпосереднє відношення до роботи за предметом закупівлі (водій, технолог, кухарі тощо); пп.2.2. Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO 22000 (підтвердити документально); пп.2.3.Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції.. 3) додаток 1 до тендерної документації, пункт 2: Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане та заповнене технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Довідку, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду з урахуванням зауважень викладених у пункті 1 Переліку виявлених невідповідностей (виправити неточності у назвах, вказати посудомийне обладнання, термометр, контейнер, термовідро, термобокс, термоконтейнер тощо необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Привести у відповідність назву автомобіля VOLSWAGEN TRANSPORTER, АА 0928 відповідно до договору №08/10 та надано акт приймання передачі автомобіля з номерним знаком АА 0928 YА. Рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”)за адресою: м.Київ, вул. Братиславська, буд. 3. Експлуатаційний дозвіл, виданий компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”). 2) Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містить наступних працівників із зазначенням водія, технолога, кухарІв тощо. 3) Калькуляцію вартості та калькуляцію на страви одноразового набору харчування (1 день) для вікових груп, що визначені у п.18 додатку 1.1 із вказанням вартості доставки та індивідуальної упаковки та/або іншої тари.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30407882 |
---|---|
Поштова адреса | 04114, Україна, м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 44 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мазурко Олена |
Телефон | +38 050 352-20-09 |
Ел. пошта | zernoprom1@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-03 14:50:55
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-04 14:50:55
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Довідка, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду не містить кухонний посуд. Дія Договору №8/24 від 31.01.2024р. закінчилась 31.12.2024р., а розміщена додаткова угода №1 стосується Договору №8/24 від 15.12.2023р. 2) Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не містить дату проходження медогляду. 3) Довідка, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) містить інформацію про суму договору яка не співпадає з сумою договору про закупівлю послуг №15 від 03.03.2023 року. 4) Учасником не дотримано вимог пп.14 додатку 1.1 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.1.1. Довідка¹, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558*; 2) виробничих приміщень (наявність харчоблоку) відповідно до Додатку 1 до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558**; Примітка: виробничі та складські приміщення повинні бути оснащені технологічним і холодильним обладнанням, малоцінним інвентарем, зокрема, столовим і кухонним посудом, засобами вимірювання (ваги, термометри, тощо), а також кухонним інвентарем відповідно до Наказу Мінекономрозвитку від 03.12.2020 № 2532 зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 22.12.2020 за № 1275/35558. 3) електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. ¹У довідці вказується обладнання яким володіє та/або користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. * Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. ** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями (харчоблоком): 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. *** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 4) документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо Учасником отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 5) договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування. Для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у вищевказаній довідці, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів: - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - останнього акту (актів) обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування; - договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку); - договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»; - сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів ISO 22000:2019, дійсного на дату подання тендерної пропозиції. 2) додаток 1 до тендерної документації, пункт 1: пп.2.1.Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, їх кваліфікації, із зазначенням посад, прізвищ і ініціалів з зазначенням останньої дати проходження медичного огляду для тих працівників, які мають безпосереднє відношення до роботи за предметом закупівлі (водій, технолог, кухарі тощо); пп.2.2. Учасник повинен мати в штаті працівників, які пройшли навчання та отримали сертифікати з питань впровадження системи НАССР у відповідності до ДСТУ ISO 22000 (підтвердити документально); пп.2.3.Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога, або особи, яка виконує такі функції згідно посадової інструкції.. 3) додаток 1 до тендерної документації, пункт 3: пп.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). - копію аналогічного договору, який вказано у довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір на надання аналогічних предмету закупівлі Послуг. 4) додаток 1.1 до тендерної документації пп.14 - Учасник повинен надати Примірне чотиритижневе сезонне меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, назви замовника включаючи найменування страв приведених у додатку 5 тендерної документації, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Примірне чотиритижневе меню має бути погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, збалансоване по білках, жирах, вуглеводах та енергетичній цінності (калорійності), відповідно до норм харчування, рекомендованих МОЗ України. Обов’язково до примірного чотирьохтижневого меню надати калькуляцію вартості та калькуляції на страви одноразового набору харчування (1 день) для вікових груп, що визначені у п.18 даного додатку. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 1) Довідку, яка містить відомості про наявність в Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду не містить кухонний посуд. (У довідці вказується обладнання яким володіє та/або користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації.) Договір на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» 2) Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, їх кваліфікації, із зазначенням посад, прізвищ і ініціалів з зазначенням останньої дати проходження медичного огляду для тих працівників, які мають безпосереднє відношення до роботи за предметом закупівлі (водій, технолог, кухарі тощо). 3) Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 4) Примірне чотиритижневе сезонне меню харчування дітей із зазначенням назви страви, норми виходу, кількості кілокалорій, назви замовника включаючи найменування страв приведених у додатку 5 тендерної документації, яке повинно відповідати нормам Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та нормам Постанови КМУ від 28.07.2021 р. № 786 «Про внесення змін до норм харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Примірне чотиритижневе меню має бути погоджене з територіальним органом Держпродспоживслужби, збалансоване по білках, жирах, вуглеводах та енергетичній цінності (калорійності), відповідно до норм харчування, рекомендованих МОЗ України.
після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИШГОРОДСЬКИЙ ЛІЦЕЙ "СУЗІР'Я" ВИШГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13737082 |
Поштова адреса | 07300, Україна, Київська область, м. Вишгород, вул. Кургузова, буд. 15 |
Ім'я |
Яна Башлик |
Телефон | +38 045 965-24-86 |
Ел. пошта | vshsuzirya@ukr.net |