На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
500 799.56 грн.
Замовник
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"126 78248 грн.
117 61250 грн.
146 52990 грн.
109 87468 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-14-013166-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 24 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 27 січня, 15:00 |
Дата останніх змін | 12 лютого, 16:37 |
Очікувана вартість закупівлі | 126 78248 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 90200 грн. з ПДВ |
---|
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану легкової, вантажної та спеціальної автомобільної техніки у Харківській області1 послуга Адреса поставки: Україна, Виробнича база/дільниця (випробувальній лабораторії) Виконавця, що знаходиться Берестинський район, Харківська область Строк: до 31.03.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631200-2, Послуги з технічного огляду автомобілів |
Очікувана вартість закупівлі | 117 61250 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 76400 грн. з ПДВ |
---|
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану легкової, вантажної та спеціальної автомобільної техніки у Харківській області1 послуга Адреса поставки: Україна, Виробнича база/ дільниця (випробувальній лабораторії) Виконавця, що знаходиться на відстані не більше 70 км від сел. Андріївка, Ізюмський р-н, Харківська область Строк: до 31.03.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631200-2, Послуги з технічного огляду автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37706812 |
---|---|
Поштова адреса | 64107, Україна, Харківська область, місто Первомайський, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 67 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Супрун |
Телефон | +38 099 453-17-26 |
Ел. пошта | avtoexpert_s@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 146 52990 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 19800 грн. з ПДВ |
---|
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану легкової, вантажної та спеціальної автомобільної техніки у м. Полтава1 послуга Адреса поставки: Україна, Виробнича база/ дільниця (випробувальній лабораторії) Виконавця, що знаходиться м. Полтава Строк: до 31.03.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631200-2, Послуги з технічного огляду автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 22519085 |
---|---|
Поштова адреса | 39400, Україна, Полтавська область, Машівський р-н, селище міського типу Машівка, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 130 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Іващенко Ірина |
Телефон | +38 099 450-02-97 |
Ел. пошта | i.ivashchenko@bvsua.com |
Очікувана вартість закупівлі | 109 87468 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 64800 грн. з ПДВ |
---|
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю та перевірки технічного стану легкової, вантажної та спеціальної автомобільної техніки у Львівській області1 послуга Адреса поставки: Україна, Виробнича база/ дільниця (випробувальній лабораторії) Виконавця, що знаходиться Стрийський район, Львівська область Строк: до 31.03.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71631200-2, Послуги з технічного огляду автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42964324 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | СТАРИЦЬКА ЮЛІАНА |
Телефон | +38 093 236-12-66 |
Ел. пошта | GAVTOLLC@GMAIL.COM |
Час публікації: 2025-02-04 11:56:45
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-05 11:56:45
Опис
Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано: Скан-копія довідки про аналогічний договір (дог.№3896 від 25.05.2024 року, замовник КП «ТЕПЛОЕНЕРГО» Кременчуцької міської ради). Довідка заповнена не в повному обсязі, а саме відсутні: - ЄДРПОУ замовника; - контактний телефон замовника за договором; - дата укладення договору не відповідає договору, який надано на підтвердження. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації 1.1. Кваліфікаційні критерії до учасників закупівель п. 1. Скан-копія довідки/листа в довільній формі про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: Послуги з технічного огляду та випробовувань*. Довідка/лист щодо договору повинна містити: найменування замовника, ЄДРПОУ, адресу та контактний телефон замовника за договором, предмет договору, номер договору та дату укладення. *Формулювання назви предмету договору може відрізнятися від вищезазначеного предмету договору, але має бути тотожною за змістом послуг, що визначено замовником. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати Скан-копію довідки/листа в довільній формі про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: Послуги з технічного огляду та випробовувань*. Довідка/лист щодо договору повинна містити: найменування замовника, ЄДРПОУ, адресу та контактний телефон замовника за договором, предмет договору, номер договору та дату укладення. Перелік виявлених невідповідностей Учасником надано довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, яка не містить усієї необхідної інформації (відсутня інформація щодо юридичної особи, що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи)). Вимога п. 8 Розділ ІІ Додаток 1 тендерної документації. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій п.8. Довідка про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ засновник(-и)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлену довідку згідно п. 8 Розділ ІІ Додаток 1 тендерної документації, з усією необхідною інформацією. Перелік виявлених невідповідностей Учасником в Гарантійному листі щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» не вказано найменування субпідрядника/співвиконавця. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності Додаток №1 до тендерної документації У складі тендерної пропозиції надається (у випадках, передбачених п. 4 та п. 7 розділу ІІІ тендерної документації на виконання абз. 19 п. 47 Особливостей): 1. Гарантійний лист наступного змісту: ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами, далі – Особливості), затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця Ми, /найменування Учасника/ (далі – Учасник), цією довідкою засвідчуємо про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей стосовно залученого нами субпідрядника/співвиконавця, /найменування субпідрядника/співвиконавця/, а саме: 1) відомості про юридичну особу, яка є залученим субпідрядником/співвиконавцем процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (підпункт 2 пункт 47 Особливостей); 2) керівника залученого субпідрядника/співвиконавця процедури закупівлі, фізичну особу, яка є залученим субпідрядником/співвиконавцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією (підпункт 3 пункт 47 Особливостей); 3) фізична особа, яка є залученим субпідрядником/співвиконавцем процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), не має не знятої та не погашеної у встановленому законом порядку судимості (підпункт 5 пункт 47 Особливостей); 4) керівник залученого субпідрядника/співвиконавця процедури закупівлі, яку уповноважено залученим субпідрядником/співвиконавцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), немає не знятої або не погашеної у встановленому законом порядку судимості (підпункт 6 пункт 47 Особливостей); 5) залучений субпідрядник/співвиконавець процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура (підпункт 8 пункт 47 Особливостей); 6) юридична особа, яка є залученим субпідрядником/співвиконавцем процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (підпункт 10 пункт 47 Особливостей). (Зазначається у разі якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) та надається копія антикорупційної програми юридичної особи, що є залученим субпідрядником/співвиконавцем, та копія наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи (у випадку коли очікувана вартість закупівлі дорівнює чи перевищує 20 млн. грн.); 7) керівника залученого субпідрядника/співвиконавця процедури закупівлі, яку уповноважено залученим субпідрядником/співвиконавцем представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є залученим субпідрядником/співвиконавцем, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (підпункт 12 пункт 47 Особливостей); ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис прізвище, ініціали Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати оновлений гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця згідно форми встановленої в тендерній документації з зазначенням найменування субпідрядника/співвиконавця
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Мілена ГЛЄБОВА |
Телефон | +38 066 019-46-47 |
Ел. пошта | milena.hliebova@ugv.com.ua |
Послуги з технічного огляду автомобілів
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань
322 583 23 грн
Послуги з технічного огляду автомобілів
Послуги з передрейсового технічного огляду автотранспорту
175 200 00 грн
Послуги з технічного огляду автомобілів
Послуги з діагностики двигунів SsangYong Musso Grand
740 00 грн
Послуги з технічного огляду автомобілів
Послуги з обов’язкового технічного контролю транспортних засобів: послуги з обов’язко...
797 391 32 грн