На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
88 455.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Поставка Товару здійснюється за місцезнаходженням Замовника: вул. Незалежності, 111. м. Заставна,Чернівецька обл., Україна. Доставка, завантаження та розвантаження Товару до місця зберігання на складі Замовника здійснюється автотранспортом і силами Постачальника за власні кошти без використання служб доставки. Після заявки Замовника про замовлення товару поставка до місцезнаходження Замовника не більше 1 робочого дня. Поставка партіями на підставі заявок замовника, але не менше 2 разів на тиждень
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2508003350 |
---|---|
Поштова адреса | 59416, Україна, Чернівецька область, село Василів, вулиця Головна,8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Маліцький Ілля Манолійович |
Телефон | +38 099 012-40-52 |
Ел. пошта | malickii.illya@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-14-015039-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 88 45500 грн. з ПДВ |
Подача пропозицій | до 17 січня, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 січня, 15:32 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92213000 кілограм Адреса поставки: 59400, Україна, Чернівецька область, Заставна, Незалежності,111 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
4.1. Поставка Товару здійснюється за місцезнаходженням Замовника: вул. Незалежності, 111. м. Заставна,Чернівецька обл., Україна. Поставка здійснюється партіями на підставі заявок замовника, але не менше 2 разів на тиждень. 4.2. Право власності на товар переходить від Постачальника до Замовника після прийняття Товару в пункті призначення та підписання видаткової накладної. 4.3. Доставка, завантаження та розвантаження Товару до місця зберігання на складі Замовника здійснюється автотранспортом і силами Постачальника за власні кошти без використання служб доставки. 4.4. Постачальник зобов’язаний забезпечити схоронність Товару протягом усього періоду його транспортування, включаючи період його зберігання на складах (крім періоду зберігання на складі Замовника до оформлення Акта приймання продукції) до моменту передачі Замовнику (або його уповноваженому представникові). 4.5. Після заявки Замовника про замовлення товару поставка до місцезнаходження Замовника не більше 1 робочого дня.
Тип оплати:
Період: 1 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
2.5. Оплата проводиться у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Постачальника за фактом постачання товару - у безготівковій формі згідно з видатковою накладною протягом 10 банківських днів. Замовник перераховує кошти на рахунки Постачальника після отримання оригіналів накладних та товару згідно специфікації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Заставнівська багатопрофільна лікарня" Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02005711 |
Поштова адреса | 59440, Україна, Чернівецька область, с. Юрківці, вул. Центральна,36 |
Ім'я |
Надія Штифюк |
Телефон | +38 063 826-65-35 |
Ел. пошта | nabondar0901@gmail.com |
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
12 037 227 30 грн
Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні зас...
Ампіцилін,порошок для ін'єкцій 1,0; Амікацин ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 1...
8 702 320 00 грн