На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк поставки (передачі) товарів: з дати укладення договору до 31 грудня 2025 року. Місце поставки (передачі) товарів: згідно Додатку № 2 до Договору. Умови постачання Товару – поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця (спеціалізованим транспортом учасника-переможця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, температурного режиму тощо), три рази на тиждень в період з 08.30 – 11.30 часу, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном. Завантажувальні – розвантажувальні роботи за рахунок постачальників. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше 3-х годин після отримання претензій від Замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-14-016657-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 388 390.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 17 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 січня, 22:48 |
М'якоть без кістки свинна, охолоджена, ДСТУ 45901335 кілограм Адреса поставки: Україна, Чернівецька область, Сучевенська ОТГ Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143 |
|
Частина | м'якоть без кістки |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність стандарту | ДСТУ 4590 |
Філе куряче, охолоджене, ДСТУ 3143635 кілограм Адреса поставки: Україна, Чернівецька область, Сучевенська ОТГ Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143 |
|
Частина | філе |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
З шкірою | |
Наявність кісток |
Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143285 кілограм Адреса поставки: Україна, Чернівецька область, Сучевенська ОТГ Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Четвертина задня куряча, охолоджена, ДСТУ 3143 |
|
Частина | четвертина задня |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СУЧЕВЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04418506 |
Поштова адреса | 60422, Україна, Чернівецька область, Глибоцький р-н, село Сучевени |
Ім'я |
Анатолій Іванович Шодринга |
Телефон | +380373448531 |
Ел. пошта | sucheveny.tg@gmail.com |