На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
129 888.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Період оскаржень до 11 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Скаргу щодо закупівлі "Друк рахунків (квитанцій) " UA-2024-12-30-002219-a прийнято до розгляду АМКУ. Термін розгляду може становити до 12 робочих днів.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-15-013553-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 31 січня, 10:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 129 88800 грн. з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 64944 грн. з ПДВ |
Початок аукціону | 3 лютого, 12:29 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Друк рахунків (квитанцій)105600 штука Адреса поставки: 23700, Україна, Вінницька область, Гайсин, Паркова , 31 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
![]() |
sign.p7s
p7s, Повідомлення про закупівлю. 2025-01-27 08:41:20
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Перелік змін.docx
docx,
|
|
![]() |
Протокол подовження строку_внесення змін.docx
docx,
|
|
![]() |
Тендерна документація нова редакція.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Тендерна документація нова редакція.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 3 проект договору.docx
docx,
Проект договору. |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЙСИНВОДОКАНАЛ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36595337 |
Поштова адреса | 23700, Україна, Вінницька область, Гайсинський р-н, м. Гайсин, вул. Гагаріна, 31 |
Ім'я |
Андрій Голючик-Луценко |
Телефон | +38 096 871-19-14 |
Ел. пошта | dphaysinvodokanal@ukr.net |
Послуги, пов’язані з друком
Послуги з підготовки та розміщення рекламно-інформаційних матеріалів Замовника на сто...
469 976 50 грн
Послуги, пов’язані з друком
Послуги з видання підручників та посібників для здобувачів освіти та працівників закл...
471 796 00 грн
Послуги, пов’язані з друком
Послуги з одержання, зберігання, обробки і видачі друкованої продукції (ДК 021:2015: ...
199 998 00 грн
Послуги, пов’язані з друком
Послуги, пов’язані з друком (розміщення новин, висвітлення діяльності органів місцево...
200 000 00 грн