На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
0.00 грн.
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 16 січня, 18:39
Опис
Протокол № 1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділу УФЗ Держспецзв’язку в м. Житомирі 16 січня 2025 року м. Житомир Уповноважена особа з питань проведення закупівель: Сергій Туровський РОЗГЛЯД : Враховуючи ч. 3 п. 5 статті 41 Закону України « Про публічні закупівлі» (далі - Закону), уповноважена особа Відділу УФЗ Держспецзв’язку в м. Житомирі. ВИРІШИЛА: 1. Внести зміни до звіту про проведення закупівлі UA-2025-01-16-010897-a. Дата формування звіту 16.01.2025 в частині кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Замість 12 послуг вказати 1 послугу. 2. Ухвалити рішення про виправлення звіту. 3. Протягом одного дня з дати ухвалення цього рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб порталі уповноваженого органу в порядку встановленого уповноваженим органом та законом. Уповноважена особа Сергій ТУРОВСЬКИЙ
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-16-010897-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 000 грн. з ПДВ |
Дата останніх змін | 17 січня, 10:17 |
---|
Технічне обслуговування "системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи передавання тривожних сповіщень"12 послуга Адреса поставки: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир Строк: до 31.12.2025 14:31 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50413200-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання |
Назва організації | Відділ урядового фельд’єгерського зв’язку Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України в місті Житомирі |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05396310 |
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, провулок Івана Садовського, 5-а |
Ім'я |
Туровський Сергій Вікторович ( ) |
Телефон | +38 067 410-09-06 |
Ел. пошта | ufz_zhytomyr1@cip.gov.ua |