На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ: Продукція приймається згідно графіку постачання товару, визначеному в Додатку 1 до договору, партіями, раз в тиждень відповідно до заявок Замовника в усній (по телефону) або письмовій формі. Приймання здійснюється Замовником на складі від Постачальника - у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт. Тара, упаковка, маркування та пакування товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, встановленим стандартам та/або технічним умовам. Тара та упаковка Товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. Постачання товару на склад Замовника здійснюється автотранспортом Постачальника за його рахунок. ЯКІСТЬ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ: При поставці Товару, Замовник проводить обов’язкову перевірку окремих показників якості та безпечності Товару, що постачається Постачальником. Обов’язкова перевірка включає в себе перевірку безпечності та окремих показників якості - за зовнішнім виглядом, органолептичними показниками, відповідність маркування (етикетування, пакування, тощо). Якість товару, що передається Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару та технічному завданню. Разом з товаром Постачальник в обов’язковому порядку повинен передати Замовнику документи на кожну відвантажену партію, що підтверджують безпечність та якість Товару, а саме: декларація виробника (якісне посвідчення). На вимогу Замовника експертний висновок (протокол досліджень). УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Номенклатурна позиція: – Сметана - 15551000-5 «Йогурти та інші ферментовані молочні продукти».
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-20-007985-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 90 00000 грн. з ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 січня, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 січня, 13:00 |
Сметана1000 кілограм Адреса поставки: 29007, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький Строк: до 01.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15550000-8, Молочні продукти різні |
УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321481 |
Поштова адреса | 29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
Ім'я |
Балицька Яна Ігорівна |
Телефон | +38 066 599-43-49 |
Ел. пошта | Yivasyuk@dpsu.gov.ua |
Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань сер...
Аміодарон, розчин для ін’єкцій, 50 мг/мл, по 3 мл; Аміак, розчин для зовнішнього заст...
11 560 495 10 грн
Лікарські засоби для лікування хвороб нервової системи та захворювань органів чуття
Фармацевтична продукція відповідно до коду ДК 021:2015:33600000-6 Фармацевтична проду...
5 942 500 00 грн
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
6 760 000 00 грн
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
7 867 200 00 грн