На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
473 444.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (продавець бере на себе відповідальність за ризики псування/втрати вантажу і витрати, пов’язані з транспортуванням до моменту коли покупець отримає вантаж у пункті призначення і вивантаження) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови цього Договору матимуть перевагу. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.* (*абзац застосовується у випадку, якщо в п.7.2 Договору передбачено умови оплати по факту поставки ТОВАРУ) Місце поставки ТОВАРУ м. Одеса. Оплата за ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (* можливе застосування одного або двох документів) У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу _____________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. * (* застосування умов оплати по факту поставки ТОВАРУ) Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на __ (______________) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. ** (* можливе застосування одного або двох документів ** застосування умов оплати по факту поставки ТОВАРУ) Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 Договору.* (*застосування умов оплати по факту поставки ТОВАРУ) У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-20-017577-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 473 44400 грн. без ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 січня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 січня, 00:00 |
Вогнегасник вуглекислотний ВВК-3.5, переносний315 штука Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса, Місце поставки ТОВАРУ м. Одеса. Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35110000-8, Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання Профіль: Вогнегасник порошковий ВП-5, переносний |
|
Паспорт товару | Так |
---|---|
Тип вогнегасника | переносний |
Гарантія | від 12, міс |
Маса речовини | 3.4 - 3.6, кг |
Тип речовини | вуглекислотний |
ДСТУ | Так |
Вогнегасник порошковий ВП-5, переносний430 штука Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса, Місце поставки ТОВАРУ м. Одеса. Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35110000-8, Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання Профіль: Вогнегасник порошковий ВП-5, переносний |
|
Гарантія | від 12, міс |
---|---|
Маса речовини | 4.9 - 5.1, кг |
Тип речовини | порошковий |
Тип вогнегасника | переносний |
Паспорт товару | Так |
Шланг | Так |
ДСТУ | Так |
Післяоплата
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41149437 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61 |
Ім'я |
Зіць Олексій Євгенович |
Телефон | +38 044 465-20-95 |
Ел. пошта | ZITS.O@UZ.GOV.UA |
Лікарські засоби для лікування захворювань крові, органів кровотворення та захворювань сер...
Фенілефрину розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл по 1 мл; Преднізолон, розчин для ін'єкцій, ...
25 095 400 00 грн
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
23 999 710 00 грн