На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
296 420.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-22-005557-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 січня, 12:00 |
Дата останніх змін | 13 лютого, 16:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 296 42000 грн. без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 31 січня, 15:27 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 96420 грн. без ПДВ |
---|
Балансир задньої підвіски 250Б-2918005 або еквівалент2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Піввісь 260-2303070-20 L=840 мм або еквівалент2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Піввісь 260-2303071-20 L=812 мм або еквівалент2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Ресора 131-2912007-01 або еквівалент2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Бак паливний 4320-1101002-04 або еквівалент1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34320000-6, Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30540303 |
---|---|
Поштова адреса | 49128, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МАКСИМА ДІЯ, будинок 8, квартира 517 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Різниченко |
Телефон | +38 095 230-40-16 |
Ел. пошта | kcm_vv@kcm.ua |
Час публікації: 2025-02-10 16:32:44
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-11 16:32:44
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником на підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» подано довідку (Вих. № УКРГЗ від 14.01.2025р.), що не містить інформацію про номер та дату укладення договору. Також учасником надано договір №1418-КМ від 08.05.2018 та видаткові накладні на поставку по даному договору. При цьому надані накладні не свідчать про повне виконання зазначеного договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 Додатку 1 до ТД вимагається надати: «1.1. Довідка складена учасником закупівлі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням: - найменування та контактні данні Замовника (прізвище, контактний телефон), - предмету договору, - номеру (за наявності) та дати укладення договору; - стану виконання договору (в частині постачання товару виконаний – товар за договором поставлений повністю). 1.2. Договір (з додатками до нього в разі якщо вони передбачаються договором та Додатковими угодами до договору в разі їх наявності)) зазначений в довідці (виконаний в частині повного постачання товару на момент подання пропозиції); 1.3. Документ/ти, який/і передбачений/і умовами договору (накладна/ні та/або акт/ти або інший документ (підписані без зауважень)), що підтверджує повне виконання Договору в частині постачання товару». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити виправлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій зазначити інформацію про номер та дату укладення договору. Також необхідно надати документи, які передбачені умовами договору, що підтверджують повне виконання договору в частині постачання товару. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано гарантійний лист (Вих. № 2801УН-3/25 від 28.01.2025р.) про згоду з проєктом договору, в якому Учасник посилається на проєкт договору, викладений в тендерній документації іншої закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: В п.2.4 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації вказано: «Учасник у довільній формі надає згоду з проєктом договору, який наведений в Додатку 5 до цієї ТД, та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку 5 до цієї ТД, також в даній довідці обов’язково зазначити відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно завантажити виправлений Лист-згоду з проектом договору, який повністю відповідає вимогам п.2.4 Розділу ІІ Додатку 4 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39614865 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО будинок 1-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ганна Дем'яненко |
Телефон | +38 050 442-62-63 |
Ел. пошта | delta_avtoservise@ukr.net |
Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Умови поставки (ІНКОТЕРМС 2020р): DDP – склад покупця. Транспортні витрати по доставці товару в місце призначення включені в ціну товару. Строк поставки всього Товару: не повинен перевищувати 30 календарних днів з моменту підписання договору
Тип оплати:
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Олександр Петренко |
Телефон | +38 063 644-88-46 |
Ел. пошта | oleksandr.petrenko2@ukrnafta.com |
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Запасні частини до рухомого складу (сальники, втулки), код 34320000-6 за ДК 021:2015 ...
5 367 883 91 грн
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Механічні запасні частини в асортименті, ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні час...
327 567 00 грн
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Запасні частини до автобусів МАЗ, код 34320000-6 за ДК 021:2015 «Механічні запасні ча...
5 392 853 79 грн
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (гальмівні колодки).
709 000 00 грн