На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-22-019303-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 січня, 18:58 |
---|---|
Подача пропозицій | до 31 січня, 08:00 |
Дата останніх змін | 9 лютого, 18:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 242 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 42000 грн. з ПДВ |
---|
Хліб з борошна пшеничного 1 ґатунку.18900 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 18:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку.16200 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 18:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Булочка з борошна пшеничного 1 ґатунку.3780 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 18:58 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15810000-9, Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43594489 |
---|---|
Поштова адреса | 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, вулиця Данила Нечая, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Орлівська Марина |
Телефон | +38 043 261-29-73 |
Ел. пошта | nashhlibvin@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-03 16:29:08
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-04 16:29:08
Опис
Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Наш Хліб Вінниця», щодо закупівлі за кодом ДК 021-2015 – 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб з борошна пшеничного 1 ґатунку, хліб із суміші борошна житнього обдирного і пшеничного 1 ґатунку, булочка з борошна пшеничного 1 ґатунку), встановлено, що відповідно до п.п. 7.1. Додатку 1 до оголошення, Замовником вимагалося надати у складі пропозиції: «Скановані оригінали Сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019), створеної та впровадженої на основі концепції принципів НАССР, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою (з наданням завірених Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи), які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавств; Сертифікату системи екологічного управління на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015; Сертифікату, що підтверджує ефективне функціонування системи управління якістю виробництва продукції ДСТУ ISO 9001:2015 та Сертифікату ISO 28000:2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання (у складі пропозиції надати звіти про результати наглядових аудитів до кожного сертифіката)». Незважаючи на дану вимогу, у складі пропозиції Учасника ТОВ «Наш Хліб Вінниця», звіт про результат наглядового аудиту до Сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019), відсутній. Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями), зазначено – «У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178». Враховуючи вищезазначене, просимо додатково завантажити через електронну систему закупівель, звіт про результат наглядового аудиту до Сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 3028 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08803655 |
Поштова адреса | Україна, Вінницька область, Калинівка |
Ім'я |
Контактна особа Контактна особа ( ) |
Телефон | +38 099 999-99-99 |
Ел. пошта | m.kozhukhivskyi@ngu.gov.ua |
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хліб з борошна пшеничного І ґатунку, Хліб із суміші борошна житнього обдирного і пше...
9 185 750 00 грн
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
47 000 00 грн
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
48 000 00 грн