На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9 500 000.00 грн.
4 250 00000 грн.
3 400 00000 грн.
700 00000 грн.
1 150 00000 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-23-014764-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 січня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 лютого, 16:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 250 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 лютого, 16:08 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 21 25000 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 127 50000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Стакан одноразовий2500000 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область Строк: до 01.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий3000000 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область Строк: до 01.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий3000000 штука Адреса поставки: Україна, Дніпропетровська область Строк: до 01.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 30267728 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, будинок 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Марія Сорока |
Телефон | +38 050 400-18-91 |
Ел. пошта | zakazandrex@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-05 09:33:53
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-06 09:33:53
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 1.1 Додатку №4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки в довільній формі про наявність складських або виробничих приміщень (на підтвердження зазначеної інформації надати підтвердження права власності/копію договору оренди* (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу у користування Учаснику або іншого документу). *Якщо в договорі передбачено автоматичну пролонгацію, учасник має надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Договори з перевізниками (Договори з перевізниками.pdf) без підтвердження від контрагента чинності правовідносин щодо автоматичної пролонгації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» 2) Відповідно положень абзаців 1,2 і 3 та підпункту 6 пункту 11.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , а саме: «Строк дії забезпечення пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано наступний ряд документів за відповіднимим лотами : БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1056-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1057-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1058-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1059-25, зміст котрих в пункті «Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності)» містить описку пов’язану з належним оформленням документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, роз’яснення від Банку-гаранта надавача Електронної банківської гарантії, щодо допущеної помилки та відсутності її впливу на зміст документу. Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44766420 |
---|---|
Поштова адреса | 04114, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04114, місто Київ, вул.Автозаводська, будинок 41, офіс 75 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Дудник |
Телефон | +38 093 665-45-69 |
Ел. пошта | jartraid@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44546022 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, Кропивницького , будинок 18,офіс 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Козенюк Максим |
Телефон | +38 066 822-38-48 |
Ел. пошта | tetra-agrotrade@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 3 400 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 лютого, 12:32 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 17 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 102 00000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Стакан одноразовий2000000 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 01.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий2400000 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 01.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий2400000 штука Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 01.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 30267728 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, будинок 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Марія Сорока |
Телефон | +38 050 400-18-91 |
Ел. пошта | zakazandrex@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-05 09:34:33
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-06 09:34:33
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 1.1 Додатку №4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки в довільній формі про наявність складських або виробничих приміщень (на підтвердження зазначеної інформації надати підтвердження права власності/копію договору оренди* (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу у користування Учаснику або іншого документу). *Якщо в договорі передбачено автоматичну пролонгацію, учасник має надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Договори з перевізниками (Договори з перевізниками.pdf) без підтвердження від контрагента чинності правовідносин щодо автоматичної пролонгації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» 2) Відповідно положень абзаців 1,2 і 3 та підпункту 6 пункту 11.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , а саме: «Строк дії забезпечення пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано наступний ряд документів за відповідними лотами: БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1056-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1057-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1058-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1059-25, зміст котрих в пункті «Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності)» містить описку пов’язану з належним оформленням документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, роз’яснення від Банку-гаранта надавача Електронної банківської гарантії, щодо допущеної помилки та відсутності її впливу на зміст документу. Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44546022 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, Кропивницького , будинок 18,офіс 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Козенюк Максим |
Телефон | +38 066 822-38-48 |
Ел. пошта | tetra-agrotrade@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44766420 |
---|---|
Поштова адреса | 04114, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04114, місто Київ, вул.Автозаводська, будинок 41, офіс 75 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Дудник |
Телефон | +38 093 665-45-69 |
Ел. пошта | jartraid@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 700 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 лютого, 13:31 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 50000 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 21 00000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Стакан одноразовий400000 штука Адреса поставки: Україна, Сумська область Строк: до 01.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий500000 штука Адреса поставки: Україна, Сумська область Строк: до 01.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий500000 штука Адреса поставки: Україна, Сумська область Строк: до 01.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 30267728 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, будинок 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Марія Сорока |
Телефон | +38 050 400-18-91 |
Ел. пошта | zakazandrex@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-05 09:35:50
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-06 09:35:50
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 1.1 Додатку №4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки в довільній формі про наявність складських або виробничих приміщень (на підтвердження зазначеної інформації надати підтвердження права власності/копію договору оренди* (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу у користування Учаснику або іншого документу). *Якщо в договорі передбачено автоматичну пролонгацію, учасник має надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Договори з перевізниками (Договори з перевізниками.pdf) без підтвердження від контрагента чинності правовідносин щодо автоматичної пролонгації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» 2) Відповідно положень абзаців 1,2 і 3 та підпункту 6 пункту 11.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , а саме: «Строк дії забезпечення пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано наступний ряд документів за відповідними лотами : БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1056-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1057-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1058-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1059-25, зміст котрих в пункті «Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності)» містить описку пов’язану з належним оформленням документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, роз’яснення від Банку-гаранта надавача Електронної банківської гарантії, щодо допущеної помилки та відсутності її впливу на зміст документу. Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44546022 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, Кропивницького , будинок 18,офіс 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Козенюк Максим |
Телефон | +38 066 822-38-48 |
Ел. пошта | tetra-agrotrade@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44766420 |
---|---|
Поштова адреса | 04114, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04114, місто Київ, вул.Автозаводська, будинок 41, офіс 75 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Дудник |
Телефон | +38 093 665-45-69 |
Ел. пошта | jartraid@gmail.com |
Очікувана вартість закупівлі | 1 150 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 лютого, 15:17 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 75000 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 34 50000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Стакан одноразовий700000 штука Адреса поставки: Україна, Запорізька область Строк: до 01.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий800000 штука Адреса поставки: Україна, Запорізька область Строк: до 01.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Стакан одноразовий800000 штука Адреса поставки: Україна, Запорізька область Строк: до 01.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 30267728 |
---|---|
Поштова адреса | 40030, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, будинок 2/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Марія Сорока |
Телефон | +38 050 400-18-91 |
Ел. пошта | zakazandrex@ukr.net |
Час публікації: 2025-02-05 09:36:16
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-06 09:36:16
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Відповідно пункту 1.1 Додатку №4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» учасник має надати «Сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки в довільній формі про наявність складських або виробничих приміщень (на підтвердження зазначеної інформації надати підтвердження права власності/копію договору оренди* (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу у користування Учаснику або іншого документу). *Якщо в договорі передбачено автоматичну пролонгацію, учасник має надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано Договори з перевізниками (Договори з перевізниками.pdf) без підтвердження від контрагента чинності правовідносин щодо автоматичної пролонгації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, «надати письмове підтвердження від контрагента про чинність правовідносин передбачених умовами цього договору, на момент публікації оголошення.» 2) Відповідно положень абзаців 1,2 і 3 та підпункту 6 пункту 11.3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі , а саме: «Строк дії забезпечення пропозиції: 120 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання пропозиції. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції було надано наступний ряд документів за віповідними : БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1056-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1057-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1058-25, БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № 1059-25, зміст котрих в пункті «Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності)» містить описку пов’язану з належним оформленням документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, роз’яснення від Банку-гаранта надавача Електронної банківської гарантії, щодо допущеної помилки та відсутності її впливу на зміст документу. Також слід зазначити що, документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі, якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ї роз'яснення/нь державних органів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44766420 |
---|---|
Поштова адреса | 04114, Україна, Київська область, Київ, Україна, 04114, місто Київ, вул.Автозаводська, будинок 41, офіс 75 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Дудник |
Телефон | +38 093 665-45-69 |
Ел. пошта | jartraid@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44546022 |
---|---|
Поштова адреса | 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, Кропивницького , будинок 18,офіс 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Козенюк Максим |
Телефон | +38 066 822-38-48 |
Ел. пошта | tetra-agrotrade@ukr.net |
Назва організації | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45134733 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Ольга Володимирівна |
Телефон | +38 063 066-26-99 |
Ел. пошта | hdbuying@sb3075.com.ua |
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського хар...
Ложка столова одноразова (Львівська обл.)
900 000 00 грн
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського хар...
ДК 021:2015 – 39220000-0 «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладд...
5 800 00 грн
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського хар...
Тарілка LUMINARC десертна Lotusia 23 см, тарілка LUMINARC Diwali для супу (20.5см), ...
60 783 00 грн
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського хар...
Ложка столова одноразова (Київська обл.)
1 542 857 80 грн