На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Продукти харчування та сушені продукти різні, код ДК 021:2015 – 15890000-3. Опис предмета закупівлі зазначено в документації до закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-23-018051-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 січня, 11:00 |
Дата останніх змін | 11 лютого, 16:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 100 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 лютого, 12:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 00000 грн. з ПДВ |
---|
Консерви м’ясо-рослинні27500 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15890000-3, Продукти харчування та сушені продукти різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41629320 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Будівельників, будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катерина РУДЕНКО |
Телефон | +38 098 267-11-70 |
Ел. пошта | tender@partnerpro.pro |
Час публікації: 2025-02-06 14:48:32
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-07 14:48:32
Опис
За результатами вивчення та розгляду документів, які обов’язково подаються учасниками у складі тендерної пропозиції встановлено: Відповідно до пункту 8 Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів, які обов’язково подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) у форматі PDF або іншому форматі» до тендерної документації, Замовником вимагалося: «Довідка в довільній формі про те, що учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.» Проте, Учасник закупівлі ТОВ"ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" надано вказану довідку, в якій зазначено інформацію, що він « не є юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, не є кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах).» Згідно вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМУ) існує необхідність у повідомленні з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: - надати довідку передбачену пунктом 8 Додатку 3 «Перелік документів, які обов’язково подаються Учасниками у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель) у форматі PDF або іншому форматі» до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44641492 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Басараб Ніна |
Телефон | +38 097 443-96-79 |
Ел. пошта | shades.prime.tender@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45571023 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Бойчука Михайла будинок 41-Б офіс 2018 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олексій Терешенко |
Телефон | +38 099 202-89-75 |
Ел. пошта | tov.akvatinta@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42499966 |
---|---|
Поштова адреса | 22216, Україна, Вінницька область, село ГОПЧИЦЯ, Погребищенський р-н село Гопчиця ВУЛИЦЯ ВЕСЕЛІВКА будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Ковальчук |
Телефон | +38 063 207-44-70 |
Ел. пошта | 42499966@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 39785646 |
---|---|
Поштова адреса | 65039, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЬОФОНТАНСЬКА, будинок 19-Б, офіс 263 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Юхимович Левінзон |
Телефон | +38 096 016-70-20 |
Ел. пошта | odtender@fabrika.odessa.ua |
не залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43482430 |
---|---|
Поштова адреса | 54017, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Маріупольська, будинок 54А/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ісаков Олексій |
Телефон | +38 050 900-08-36 |
Ел. пошта | isakov@eragro.ua |
Оплата за Товар здійснюється Покупцем згідно з ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання Покупцем Товару на підставі належним чином оформлених документів (видаткових накладних тощо) Продавця при наявності бюджетних призначень на ці цілі, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба безпеки України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00034074 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Відділ державних закупівель |
Телефон | +38 044 271-73-29 |
Ел. пошта | 1cektor@i.ua |