На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
325 945.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-01-23-022441-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_014_ВО) ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Електронні табло) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 31710000-6 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 325 945,00 грн. без ПДВ (триста двадцять п’ять тисяч дев’ятсот сорок п’ять гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.01.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не застосовується; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-23-018898-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 січня, 18:00 |
Дата останніх змін | 28 лютого, 15:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 325 94500 грн. без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 лютого, 16:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 25945 грн. без ПДВ |
---|
Табло (дисплей) інформаційний 386х110х4719 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31711200-5, Електронні табло |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-05/02/25 від 05.02.2025 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2025-01-23-018898-a Предмет закупівлі:31710000-6 Електронне обладнання (Електронні табло) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) 6. результат розгляду : 1. На вимогу пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням вимоги Додатку А Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано документ про відповідність вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання. 2. На вимогу підпункту 1.1 пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації учасникомНВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) у складі своєї тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність без посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)відхилити на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій №1-05/02/25 від 05.02.2025 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2025-01-23-018898-a Предмет закупівлі:31710000-6 Електронне обладнання (Електронні табло) 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) 6. результат розгляду : 1. На вимогу пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням вимоги Додатку А Додатку 1 до тендерної документації учасником не надано документ про відповідність вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання. 2. На вимогу підпункту 1.1 пункту 1 частини 1 Додатку 2 до тендерної документації учасникомНВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ) у складі своєї тендерної пропозиції надано декларацію про відповідність без посилання на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника НВП"ХАРТРОН-ЕКСПРЕС ЛТД"(ТОВ)відхилити на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) – «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________ Сергій СОРОКІН
Код ЄДРПОУ | 30430120 |
---|---|
Поштова адреса | 61084, Україна, Харківська область, Харків, вул. Академіка Проскури, будинок № 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрієнко Олена |
Телефон | +38 050 343-52-72 |
Ел. пошта | olenahartron@ukr.net |
субпідрядники залучатись не будуть
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41776786 |
---|---|
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул.Соборна, буд. 17, офіс 406 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сергій Бачук |
Телефон | +38 093 084-45-46 |
Ел. пошта | TOWTWT@META.UA |
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –товар -відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | Київ, Україна, Київська область, Київ, Київ |
Ім'я |
Сорокін Сергій Сергійович |
Телефон | +38 044 309-15-57 |
Ел. пошта | sorokin.s.s@uz.gov.ua |