На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 166 400.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-24-001186-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 січня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 6 лютого, 15:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 166 40000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 лютого, 13:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 83200 грн. з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
---|
Перевезення особового складу11 послуга Адреса поставки: 50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд.60, прим.3 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 60130000-8, Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30548889 |
---|---|
Поштова адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, Лоцманський Узвіз, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Караканова |
Телефон | +38 067 746-46-14 |
Ел. пошта | otroshko.tatiana@gmail.com |
Час публікації: 2025-02-04 10:41:58
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-05 10:41:58
Опис
Замовник виявив невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОТРАНССЕРВІС» (код в ЄДРПОУ 30548889) виявлено такі невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося додатком 2 до тендерної документації: Учасник на підтвердження п.1 Додатку 7 до тендерної документації надав файл «Додаток 1 Тендерна пропозиція.pdf.p7s». Інформація, подана без вказання коду ДК за предметом закупівлі. Учасником в п.11 за формою «Тендерна пропозиція» зазначено «Умови оплати- на підставі акту шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок протягом десяти робочих днів», в той час, умовами п.4.1.Додатку 5 до тендерної документації «Проєкт договору» передбачено умову : «4.1. Розрахунок Замовником за Послуги здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Перевізника відповідно виставленого Перевізником рахунку-фактури у термін, що не перевищує 30 (тридцяти) календарних днів від дня надання Послуг Перевізником» та електронною тендерною документацією «Умови оплати лоту» вказано Замовником «тип після події: надання послуг, тип оплати: післяоплата; розмір оплати: 100%; період (днів): 30 (календарні)». Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Додаток 5 проєкт договору» підписаний зі сторони учасника та файл «Лист-згода з проектом договору» в якому учасник «…погоджується з проектом та його істотними умовами договору, викладеним у Додатку 5 до тендерної документації…». Абз.4 п.1 розділу 3 тендерної документації передбачає «Документи учасника мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання.». П. 4 Додатку 2 до тендерної документації учасник зобов’язаний надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом, дійсні на момент подання. Учасник подав файл «Медичні довідки водіїв» який містить завірені копії медичних довідок, в яких не міститься чіткої і розбірливої для читання інформації, не можливо встановити термін дії медичної довідки, категорії транспортних засобів, дати видачі та ким видано медичну довідку. П.2 Додатку 7 до тендерної документації учасник має надати документи, що підтверджують правомочність уповноваженої(них) посадової(их) особи(осіб) учасника підписувати документи тендерної пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або його копія, копія наказу про призначення; довіреність/доручення у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів). Поданий учасником файл «Наказ Руссавський А.А.» не містить чіткої і розбірливої для читання інформації в частині реквізитів документу та відбитку підпису документу. Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 4 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОТРАНССЕРВІС» (код в ЄДРПОУ 30548889) під час проведення відкритих торгів з урахуванням особливостей за предметом закупівлі послуги перевезення особового складу на пости, код за ДК 021:2015: 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів, ідентифікатор № UA-2025-01-24-001186-a, а саме надати : 1. Тендерну пропозицію у відповідності Додатку 1 до тендерної документації за формою з приведенням п.11 «Умови оплати» до умов тендерної документації замовника та вказанням ДК предмету закупівлі. 2. Медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом, дійсні на момент подання. 3. Документи, що підтверджують правомочність уповноваженої(них) посадової(их) особи(осіб) учасника підписувати документи тендерної пропозиції та договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників або його копія, копія наказу про призначення; довіреність/доручення у разі підписання документів тендерної пропозиції особою, чиї повноваження не визначені статутом, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2070107327 |
---|---|
Поштова адреса | 50006, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Революційна буд. 3, кв.34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кузьмова Катерина Миколаївна |
Телефон | +38 096 366-73-75 |
Ел. пошта | Fopkuzmovakm@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КРИВОРІЗЬКИЙ МІСЬКИЙ ВІДДІЛ УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40109126 |
Поштова адреса | 50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд.60, прим.3 |
Ім'я |
Лілія Соколова |
Телефон | +38 067 563-64-99 |
Ел. пошта | tender40109126@gmail.com |
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
1 010 000 00 грн
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Послуги з організації перевезень персоналу по службовим маршрутам АТ «Укрпошта» (Льві...
1 803 815 00 грн
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
послуги з організації перевезення учасників освітнього процесу до закладу освіти і в ...
629 760 00 грн
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Послуги з перевезення учнів, педпрацівників та вихованців за затвердженим маршрутом
791 100 00 грн