На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
63 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови поставки: DDP відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44935950 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тарас Когут |
Телефон | +38 067 322-20-08 |
Ел. пошта | ezbuyizi@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41988858 |
---|---|
Поштова адреса | 61068, Україна, Харківська область, Харків, Героїв Харкова , будинок 118 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гнидаш Светлана |
Телефон | +38 050 908-87-20 |
Ел. пошта | gnidash@atlant.kharkov.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-24-009549-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 63 00000 грн. без ПДВ |
Подача пропозицій | до 5 лютого, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 13 лютого, 11:21 |
Унітази30 штука Адреса поставки: 65098, Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул.. Степна, 2. Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44410000-7, Вироби для ванної кімнати та кухні Профіль: Унітази |
|
Бренд | EUROSER, KOLO, GROHE, VOLLE, PRIMERA, ROCA, SEREL, DEVIT, SIAMP, IMPRESE, KOLLER POOL, KK-POL, SOLOPLAST, CERSANIT, AM.PM, VILLEROY&BOCH, CREAVIT, GEBERIT |
---|---|
Вид | унітаз-біде, чаша генуя, унітаз-компакт, унітаз |
Монтаж | підлоговий, підвісний |
Злив | універсальний, вертикальний, косий, горизонтальний |
Матеріал | кераміка, сантехнічна порцеляна, сантехнічний фаянс |
Бачок в комплекті | |
Сидіння в комплекті | |
Підведення води | бічне, заднє, нижнє |
Ширина | 25 - 40, см |
Глибина | 30 - 70, см |
Висота | 30 - 50, см |
Гарантія | до 0, міс |
Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Добриніна Олена Володимирівна |
Телефон | +38 048 727-27-60 |
Ел. пошта | ntvm1@odz.gov.ua |
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Enterprise (CP.EN.00000411.01)
3 565 000 00 грн
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
6 760 000 00 грн
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3T Enterprise (Thermal) (CP.EN.00000415.01))
4 920 000 00 грн
Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (RC) (CP.MA.00000656.01) - 50 шт
3 550 000 00 грн