На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
21 030 660.54 грн.
3 387 33625 грн.
8 214 76299 грн.
7 714 10738 грн.
572 63105 грн.
1 141 82287 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Лот № 1 послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 2: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 3: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Mitsubishi» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 4: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Toyota» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів); Лот № 5: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Hyundai» (ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів).
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-24-014092-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 лютого, 12:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 387 33625 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 лютого, 11:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 93668 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 68 00000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лота |
---|
Лот № 1 послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda»;1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
05.02.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів), у т.ч. Лотом № 1 послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» (оголошення № UA-2025-01-24-014092-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 05.02.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів) а саме Лотом № 1 послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЦИКЛОН» (надалі – ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію Лотом № 1 (послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda») ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» вимогам тендерної документації виявила наступне. Виходячи з інформації, наведеної в оголошенні про проведення відкритих торгів № UA-2025-01-24-014092-a, електронною системою закупівель автоматично було визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» аномально низькою. Відповідно до вимог частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі - Особливості) учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Виходячи з оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2025-01-24-014092-a, кінцевий строк надання ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» обґрунтування аномально низької ціни було 07.02.2025 р. Однак, станом на 10.02.2025 р. ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» обґрунтування аномально низької ціни в електронній системі закупівель надано не було. Відповідно до вимог абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. Отже, пропозиція ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів), у т.ч. Лотом № 1 послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
05.02.2025 відбулось розкриття тендерних пропозицій стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів), у т.ч. Лотом № 1 послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» (оголошення № UA-2025-01-24-014092-a). Згідно з протоколом розкриття тендерних пропозицій від 05.02.2025 року стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів) а саме Лотом № 1 послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» та за результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної електронною системою закупівель, найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРЦИКЛОН» (надалі – ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН»). Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію Лотом № 1 (послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda») ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» та в процесі прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» вимогам тендерної документації виявила наступне. Виходячи з інформації, наведеної в оголошенні про проведення відкритих торгів № UA-2025-01-24-014092-a, електронною системою закупівель автоматично було визнано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» аномально низькою. Відповідно до вимог частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (надалі - Особливості) учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном «аномально низька ціна тендерної пропозиції» розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Виходячи з оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2025-01-24-014092-a, кінцевий строк надання ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» обґрунтування аномально низької ціни було 07.02.2025 р. Однак, станом на 10.02.2025 р. ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» обґрунтування аномально низької ціни в електронній системі закупівель надано не було. Відповідно до вимог абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. Отже, пропозиція ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» підлягає відхиленню на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. Враховуючи викладене та керуючись статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 44 Особливостей, уповноважена особа вирішила: 1. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРЦИКЛОН» стосовно закупівлі за ДК 021:2015: 50110000-9 послуг з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів), у т.ч. Лотом № 1 послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Skoda» на підставі абзацу 6 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у встановленому Законом порядку.
Час публікації: 2025-02-05 12:02:51
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-07 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 21606540 |
---|---|
Поштова адреса | 02081, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул Здолбунівська 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Жураковський В'ячеслав |
Телефон | +38 067 505-08-66 |
Ел. пошта | VIACHESLAV@INTC.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41310873 |
---|---|
Поштова адреса | 02098, Україна, Київська область, Київ, 02098, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА НАБЕРЕЖНА, будинок 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Мар′яна Тишківська |
Телефон | +38 097 396-69-70 |
Ел. пошта | Maryana.Tyshkivska@vw-atlant.com.ua |
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОМОБІЛЬНИЙ ДІМ АТЛАНТ» повідомляє, що виконувати роботи/надавати послуги планує без залучення сторонніх суб’єктів господарювання (субпідрядників/співвиконавців).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44708001 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, Бучанський р-н, село Софіївська Борщагівка, вул.Велика Кільцева, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Рудюк |
Телефон | +38 067 414-82-15 |
Ел. пошта | o.rudyk@praga-auto.com.ua |
Субпідрядники залучатись не будуть
Очікувана вартість закупівлі | 8 214 76299 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 лютого, 12:02 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 41 07381 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 165 00000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лота |
---|
Лот № 2: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Renault»;1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45200470 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, вул.Січових Стрільців, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Погуляєв Денис |
Телефон | +38 044 490-23-00 |
Ел. пошта | d.poguliaev@arma-motors.ua |
Час публікації: 2025-02-10 13:28:43
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-11 13:28:43
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до вимог пункту 1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, якою підтверджується наявність у учасника транспортного засобу для забезпечення перевезення транспортних засобів замовника (евакуатора) або підтвердження того, що на учасника розповсюджується програма перевезення (евакуації) транспортних засобів (відповідно до частини предмету закупівлі (лоту), за яким подається тендерна пропозиція) На виконання вимог пункту 1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність технічного обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка про наявність МТБ»), в якій відсутня інформація щодо транспортного засобу для забезпечення перевезення транспортних засобів замовника (евакуатора) або підтвердження того, що на учасника розповсюджується програма перевезення (евакуації) транспортних засобів (відповідно до частини предмету закупівлі (лоту), за яким подається тендерна пропозиція), що є порушенням вимог пункту 1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2) Відповідно до вимог пункту 1.1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати копію(ї) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або право користування приміщенням СТО для надання послуг, що є предметом закупівлі за Лотом, за яким учасником надається тендерна пропозиція (копія договору купівлі продажу або копія договору оренди, тощо) або копію(ї) договору(ів) про співпрацю та/або надання послуг. На виконання вимог пункту 1.1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди нежитлового приміщення №АМК 01/24 від 01.01.2024 р. (файл «Копія договору оренди СТО»). Відповідно до вимог пункту 9.6. Договору оренди нежитлового приміщення № АМК 01/24 від 01.01.2024 р. невід’ємною частиною цього Договору є Додаток «Технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами». Проте, надана учасником у складі тендерної пропозиції копія договору оренди нежитлового приміщення № АМК 01/24 від 01.01.2024 р. у своєму складі не містить Додаток «Технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами», який є невід’ємною частиною цього Договору. Виходячи з наведеного, учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 1.1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника за Лотом, за яким учасником надається тендерна пропозиція (адреса місцезнаходження транспортних засобів за відповідним Лотом наведена у Додатках 2-6 до тендерної документації відповідно) до СТО учасника із обов’язковим зазначенням адреси СТО. На виконання вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Карта проїзду»), в якій зазначено, що СТО Учасника знаходиться за адресою м.Київ, вул. Кільцева Дорога, 18. Водночас, учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано копію Договору оренди нежитлового приміщення №АМК 01/24 від 01.01.2024 р. (файл «Копія договору оренди СТО»), в якому зазначено, що СТО учасника знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Кільцева дорога, 18 (літера А). Отже, учасником у складі тендерної пропозиції не надано карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника за Лотом, за яким учасником надається тендерна пропозиція (адреса місцезнаходження транспортних засобів за відповідним Лотом наведена у Додатках 2-6 до тендерної документації відповідно) до СТО учасника, а саме м.Київ, вул. Кільцева дорога, 18 (літера А), що є порушенням вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до вимог пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 2-6 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (надається учасником за Лотом, за яким подано тендерну пропозицію) (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації. На виконання вимог пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано копію дилерського договору №151223 від 15.12.2023р. (файл «15.12.23 ч. 1 ДИЛ.Договір АМК РЕНО» та файл «15.12.23 ч. 2 ДИЛ. Договір РЕНО»). Відповідно до вимог пункту 26.1. Договору № АМК 01/24 від 01.01.2024 р.: «Додатки, що перелічені нижче, є невід’ємною частиною цього Договору: Додаток І – Критерії якості послуг Дилера з продажу та послуг післяпродажного обслуговування; Додаток ІІ – Умови співробітництва по Договору; Додаток ІІІ – Форма Маркетингових зобов’язань Дилера; Додаток ІV – Умови гарантійного обслуговування.». Проте, наданий учасником у складі тендерної пропозиції копія дилерського договору №151223 від 15.12.2023р. у своєму складі не містить Додатки І – ІV, які є невід’ємною частиною цього Договору. Виходячи з наведеного, учасником у складі тендерної пропозиції надано копію дилерського договору не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 3.1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5) Відповідно до вимог пункту 3.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію листа від Державної податкової служби України або податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, якими підтверджується один з наступних фактів: - відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; - відсутність рішень про відповідність учасника процедури закупівлі критеріям ризиковості платника податку. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Податкову інформацію за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі (файли «tax_information_45200470», «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника» та «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника з підписом.pdf»). За результатами перевірки файлу «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника з підписом .pdf» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Підписувач: Погуляєв Денис Станіславович П.І.Б.: Погуляєв Денис Станіславович Країна: Україна РНОКПП: 3318709578 Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМА МОТОРС КИЇВ" Код ЄДРПОУ: 45200470 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 14:28:02 29.01.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 6ABEE20700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в архіві (розширений) (ASiC-E) Формат підпису: З повними даними для перевірки (XAdES-B-LT) Сертифікат: Кваліфікований Підписані файли: tax_information_45200470.pdf». Крім того, результатами перевірки файлів ««tax_information_45200470», «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Файл не містить підписів». Таким чином, учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав копію Податкової інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі, яка не містить кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, що є порушенням вимог пункту 3.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 6) Відповідно до вимог пункту 4.1. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог викладених у Додатку 3 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку (файл «Довідка щодо підтвердження тех.якісним характеристикам заку»), в якій учасником підтверджено можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог Лоту №2. Проте, в даній довідці учасником не зазначено можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог викладених у Додатку 3 до тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 4.1. Розділу ІV Додатку 3 до тендерної документації. 7) Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі за: Лотом № 2: 165 000,00 грн. (сто шістдесят тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. На виконання вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію № IG/25094/001 від 30.01.2025 р. (файл «Банківська гарантія.pdf.p7s.p7s») та зміни до банківської гарантії №1 від «03» лютого 2025 р. (файл «зміни до банк гарантії 1.pdf.p7s.p7s»). Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Водночас, строк дії забезпечення тендерної пропозиції, що зазначений в змінах до банківської гарантії №1 від «03» лютого 2025 р. (файл «зміни до банк гарантії 1.pdf.p7s.p7s») менший, ніж строк дії тендерної пропозиції, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Довідка про наявність технічного обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка про наявність МТБ»), в якій зазначити інформацію щодо транспортного засобу для забезпечення перевезення транспортних засобів замовника (евакуатора) або підтвердження того, що на учасника розповсюджується програма перевезення (евакуації) транспортних засобів (відповідно до частини предмету закупівлі (лоту), за яким подається тендерна пропозиція). Додаток «Технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами», який є невід’ємною частиною Договору № АМК 01/24 від 01.01.2024 р. або інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази із дотриманням вимог, встановлених пунктами 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника за Лотом 2 до СТО учасника, а саме м.Київ, вул. Кільцева дорога, 18 (літера А). або інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази із дотриманням вимог, встановлених пунктами 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Додатки І – ІV, які є невід’ємною частиною цього Договору № АМК 01/24 від 01.01.2024р. або документ, наданий на адресу Замовника, з посиланням на оголошення цих торгів від виробників транспортних засобів Замовника зазначених у Додатку 3 до тендерної документації або їх представництв (представників, дистриб’юторів) на території України (надається учасником за Лотом, за яким подано тендерну пропозицію) (або копія дилерського договору, або копія дилерського сертифікату), яким підтверджуються право учасника здійснювати технічне обслуговування та ремонт автомобілів у період гарантійного терміну експлуатації Податкову інформацію за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі (файл «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника») із накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу або копію листа від Державної податкової служби України або податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, якими підтверджується один з наступних фактів: - відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; - відсутність рішень про відповідність учасника процедури закупівлі критеріям ризиковості платника податку. Довідку у довільній формі про можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог викладених у Додатку 3 до тендерної документації. Зміни (або нову редакцію) до банківської гарантії № IG/25094/001 від 30.01.2025 р., в якій строк дії забезпечення тендерної пропозиції зазначити не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44890868 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, Україна, 08131, Київська обл., Бучанський район, село Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, будинок 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Рудюк |
Телефон | +38 067 414-82-15 |
Ел. пошта | olga.rudyk@renault-kyiv.com.ua |
Субпідрядники залучатись не будуть
Очікувана вартість закупівлі | 7 714 10738 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 38 57054 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 155 00000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лота |
---|
Лот № 3: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Mitsubishi»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45200470 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, вул.Січових Стрільців, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Погуляєв Денис |
Телефон | +38 044 490-23-00 |
Ел. пошта | d.poguliaev@arma-motors.ua |
Час публікації: 2025-02-10 13:29:17
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-11 13:29:17
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до вимог пункту 1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, якою підтверджується наявність у учасника, зокрема, транспортного засобу для забезпечення перевезення транспортних засобів замовника (евакуатора) або підтвердження того, що на учасника розповсюджується програма перевезення (евакуації) транспортних засобів (відповідно до частини предмету закупівлі (лоту), за яким подається тендерна пропозиція). Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази (файл «Довідка про наявність МТБ»), в якій відсутня інформація щодо наявності в учасника транспортного засобу для забезпечення перевезення транспортних засобів замовника (евакуатора) або підтвердження того, що на учасника розповсюджується програма перевезення (евакуації) транспортних засобів (відповідно до частини предмету закупівлі (лоту), за яким подається тендерна пропозиція), що є порушенням вимог пункту 1.1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 2) Відповідно до вимог пункту 1.1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати копію(ї) документу(-ів), що підтверджують право власності та/або право користування приміщенням СТО для надання послуг, що є предметом закупівлі за Лотом, за яким учасником надається тендерна пропозиція (копія договору купівлі продажу або копія договору оренди, тощо) або копію(ї) договору(ів) про співпрацю та/або надання послуг. На виконання вимог пункту 1.1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди нежитлового приміщення №АМК 01/24 від 01.01.2024 р. (файл «Копія договору оренди СТО»). Відповідно до вимог пункту 9.6. Договору оренди нежитлового приміщення № АМК 01/24 від 01.01.2024 р. невід’ємною частиною цього Договору є Додаток «Технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами». Проте, надана учасником у складі тендерної пропозиції копія Договору оренди нежитлового приміщення № АМК 01/24 від 01.01.2024 р. у своєму складі не містить копії Додатоку «Технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами», який є невід’ємною частиною цього Договору. Виходячи з наведеного, учасником у складі тендерної пропозиції надано копію договору оренди не в повному обсязі, що є порушенням вимог пункту 1.1.2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3) Відповідно до вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації, що вказана у довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен надати карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника за Лотом, за яким учасником надається тендерна пропозиція (адреса місцезнаходження транспортних засобів за відповідним Лотом наведена у Додатках 2-6 до тендерної документації відповідно) до СТО учасника із обов’язковим зазначенням адреси СТО. На виконання вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Довідку (файл «Карта проїзду»), в якій зазначено карту-схему проїзду від СТО Учасника, що знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Кільцева Дорога, 18. Водночас, учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано копію Договору оренди нежитлового приміщення №АМК 01/24 від 01.01.2024 р. (файл «Копія договору оренди СТО»), в якому зазначено, що СТО учасника знаходиться за адресою: м.Київ, вул. Кільцева дорога, 18 (літера А). Отже, учасником у складі тендерної пропозиції не надано карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника за Лотом, за яким учасником надається тендерна пропозиція (адреса місцезнаходження транспортних засобів за відповідним Лотом наведена у Додатках 2-6 до тендерної документації відповідно) до СТО учасника, а саме м.Київ, вул. Кільцева дорога, 18 (літера А), що є порушенням вимог пункту 1.1.2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4) Відповідно до вимог пункту 3.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, учасник торгів у складі тендерної пропозиції повинен надати копію листа від Державної податкової служби України або податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, якими підтверджується один з наступних фактів: - відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; - відсутність рішень про відповідність учасника процедури закупівлі критеріям ризиковості платника податку. Учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано Податкову інформацію за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі (файли «tax_information_45200470», «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника» та «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника з підписом.pdf»). За результатами перевірки файлу «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника з підписом .pdf» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Підписувач: Погуляєв Денис Станіславович П.І.Б.: Погуляєв Денис Станіславович Країна: Україна РНОКПП: 3318709578 Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМА МОТОРС КИЇВ" Код ЄДРПОУ: 45200470 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 14:28:02 29.01.2025 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 6ABEE20700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: Незахищений Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Удосконалений Тип контейнера: Підпис та дані в архіві (розширений) (ASiC-E) Формат підпису: З повними даними для перевірки (XAdES-B-LT) Сертифікат: Кваліфікований Підписані файли: tax_information_45200470.pdf». Крім того, результатами перевірки файлів ««tax_information_45200470», «Довідка від ДПСУ щодо згоди учасника» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Файл не містить підписів». Таким чином, учасник торгів у складі тендерної пропозиції надав копію Податкової інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі, яка не містить кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, що є порушенням вимог пункту 3.1.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 5) Відповідно до вимог пункту 4.1. Розділу ІV Додатку 4 до тендерної документації, на підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі про можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог викладених у Додатку 4 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку (файл «Довідка щодо підтвердження тех.якісним характеристикам заку»), в якій учасником підтверджено можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог Лоту № 3. Проте, в даній довідці учасником не зазначено можливість надання послуг Замовнику з урахуванням вимог викладених у Додатку 4 до тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 4.1. Розділу ІV Додатку 4 до тендерної документації. 6) Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі за: Лотом № 3: 155 000,00 грн. (сто п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. На виконання вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції було надано банківську гарантію № IG/25095/001 від 30.01.2025 р. (файл «Банківська гарантія.pdf.p7s.p7s») та зміни до банківської гарантії №1 від «03» лютого 2025 р. (файл «зміни до банк гарантії 1.pdf.p7s.p7s»). Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Згідно вимог пункту 4 Розділу ІІІ тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Виходячи з оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2025-01-24-014092-a кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 05.02.2025 р. Враховуючі інформацію, яку наведено в оголошенні про проведення процедури закупівлі № UA-2025-01-24-014092-a, а також вимоги пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації строк дії тендерного забезпечення повинен бути не менше ніж до 07.05.2024 включно. Водночас, строк дії забезпечення тендерної пропозиції, що зазначений в змінах до банківської гарантії №1 від «03» лютого 2025 р. (файл «зміни до банк гарантії 1.pdf.p7s.p7s») 06.05.2025 р., а отже є меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що є порушенням вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Довідка про наявність відповідного обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначити інформацію щодо наявності в учасника транспортного засобу для забезпечення перевезення транспортних засобів замовника (евакуатора) або підтвердження того, що на учасника розповсюджується програма перевезення (евакуації) транспортних засобів (відповідно до частини предмету закупівлі (лоту), за яким подається тендерна пропозиція). 2. Копію Додатку «Технічний паспорт на громадський будинок з господарськими (допоміжними) будівлями та спорудами» до Договору оренди нежитлового приміщення № АМК 01/24 від 01.01.2024 р. або інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази із дотриманням вимог, встановлених пунктами 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 3. Карту-схему проїзду від місцезнаходження транспортних засобів замовника за Лотом 3 до СТО учасника, а саме м.Київ, вул. Кільцева дорога, 18 (літера А). або інформаційну довідку (форма довільна) щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази із дотриманням вимог, встановлених пунктами 1.1.1. та 1.1.2. або 1.1.3 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. 4. Податкову інформацію за попередньо наданою згодою платника податків у визначеному ним обсязі із накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, або копію листа від Державної податкової служби України або податкову інформацію учасника за попередньо наданою згодою, в електронній формі з накладенням кваліфікованої електронної печатки контролюючого органу, якими підтверджується один з наступних фактів: - відсутність інформації стосовно включення учасника процедури закупівлі у перелік суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, - виключення учасника процедури закупівлі з переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; - відсутність рішень про відповідність учасника процедури закупівлі критеріям ризиковості платника податку. 5. Довідку у довільній формі про можливість надання послуг Замовнику, що є предметом закупівлі, з урахуванням вимог викладених у Додатку 4 до тендерної документації. 6. Зміни (або нову редакцію) до банківської гарантії № IG/25095/001 від 30.01.2025 р., в якій строк дії забезпечення тендерної пропозиції зазначити не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції.
Очікувана вартість закупівлі | 572 63105 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 86316 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 12 00000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лота |
---|
Лот № 4: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Toyota»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31607392 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, Бучанський район, село Софіївська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА КІЛЬЦЕВА, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євгенія Ступак |
Телефон | +38 073 418-01-61 |
Ел. пошта | yevheniia.stupak@vidi.ua |
Очікувана вартість закупівлі | 1 141 82287 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 70911 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 23 00000 грн. |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Документи лота |
---|
Лот № 5: послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки «Hyundai»1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 28.02.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50110000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання |
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44768034 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Ім'я |
Щуров Максим Дмитрович |
Ел. пошта | procurement@e-forest.gov.ua |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладн...
Послуги з ремонту і технічного обслуговування службового автотранспорту Volkswagen Pa...
98 000 00 грн
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладн...
ДК 021:2015 – 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспор...
204 830 00 грн
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладн...
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього о...
600 000 00 грн
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладн...
Гарантійне технічне обслуговування автомобілів: МДКЗ на шасі JAC N944S-N200
347 893 35 грн