На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 800 000.00 грн.
Замовник
Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-27-013510-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 13 лютого, 16:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 800 00000 грн. без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 лютого, 13:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 48 00000 грн. без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 144 00000 грн. |
Послуги технічної підтримки та супроводу програмного забезпечення мобільного додатку з оформленням електронних проїзних/перевізних документів АТ «Укрзалізниця»12 місяць Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43320785 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, місто Київ, вулиця Євгена Коновальця, будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Аміда Володимир Петрович |
Телефон | +38 093 437-41-35 |
Ел. пошта | mobidevservice@gmail.com |
Фізична особа-підприємець Орєшкін Юрій Ігорович, Фізична особа-підприємець Яковлев Руслан Анатолійович, Фізична особа-підприємець Пострелко Євгеній Владиславович, Фізична особа-підприємець Покідько Ігор Анатолійович, Фізична особа Старобор Ігор Олегович, Фізична особа-підприємець Божицький Іван Вікторович, Фізична особа-підприємець Саркісова Жаннета Юріївна, Фізична особа-підприємець Ударов Євгеній Олегович
Час публікації: 2025-02-13 16:11:56
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-14 16:11:56
Опис
Згідно розгляду тендерної пропозиції Учасника 1 – ТОВ «МОБІДЕВ СЕРВІС», відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: згідно Додатку 2 п.1.1 При залученні субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю Учасник має надати: 1.1.1. Довідку у довільній формі з інформацією: - про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг; - види та обсяг робіт або послуг, які передбачається доручити субпідряднику(ам)/співвиконавцю(ям); - орієнтована вартість робіт або послуг субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) у вiдcoткax (%) до ціни тендерної пропозиції. 1.1.2. Оригінал листа від субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів), який засвідчує згоду на виконання робіт або надання послуг, що будуть йому доручені по договору про закупівлю. згідно Додатку 2 п.1.3 Калькуляція щомісячної вартості послуг згідно Додатку 2 п.2.2.2 Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та/або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та/або трудовий договір (контракт), та/або цивільно-правовий договір, та/або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42492997 |
---|---|
Поштова адреса | 03194, Україна, м. Київ, місто Київ, б.Кольцова, будинок 14-д, офіс 610 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лада Синькевич |
Телефон | +38 063 534-10-80 |
Ел. пошта | smartintegrgroup@gmail.com |
*(для платників ПДВ) Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаних уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі наданих послуг на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання Замовником на електронну адресу in.gioc@uz.gov.ua повідомлення від Виконавця з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. (для неплатників ПДВ) Розрахунок за Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця згідно з наданим оригіналом рахунку-фактури та підписаного уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. Оплата здійснюється на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту здачі-приймання наданих Послуг. * при укладанні Договору пункти та абзаци за неналежністю платника податку на додану вартість можуть бути видалені Якщо дата оплати припадає на вихідний день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081258 |
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. І. Франка 21 |
Ім'я |
Скринецький Вадим Віталійович |
Телефон | +38 044 465-09-67 |
Ел. пошта | skrynetskyi.v.v@uz.gov.ua |