На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 600 000.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Згідно з договором
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39175997 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, Одеса, Успенська, 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Журавльов І.В. |
Телефон | 380487377970 |
Ел. пошта | buh@microline.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2018-09-06-000562-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 600 000.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Згідно ч. 3 ст. 35 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обгрунтування застосування переговорної процедури. Перша відмінена закупівля - UA-2018-07-27-000331-a; друга відмінена закупівля - UA-2018-08-20-002066-c (далі-відмінені торги). Виходячи зі змісту п.4 ч. 2 ст. 35 Закону для застосування переговорної процедури закупівлі під час проведення попередніх процедур відкритих торгів не повинні відрізнятись три блоки вимог, а саме: 1) Предмет закупівлі. Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Предметом закупівлі під час проведення відмінених торгів є «Багатофункціональні пристрої, Принтери» (Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). 2) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Згідно з п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Згідно з п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. 3) Вимоги до учасника. Згідно з п.2 ч.2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Офіційні роз’яснення з приводу інших вимог, які повинні бути передбачені під час застосування п.4 ч.2. ст. 35 Закону при проведенні переговорної процедури закупівлі відсутні, так як і судова практика з приводу даного питання. Виходячи з вищенаведеного, законодавцем не було передбачено заборону зміни інших можливих умов тендерної документації, в тому числі це стосується строку постаки товару. Крім того, в п. 4. Ч. 2 ст.35 Закону зазначено, що предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. «Тендерній документації» - в цій частині мається на увазі одна тендерна документація, а не обидві тендерні документації відмінених торгів. Враховуючи факт двічі відмінених торгів через недостатню кількість учасників, нагальної потреби в закупівлі багатофункціональних принтерів та сканерів для місцевих загальних судів Одеської області у зв’язку зі списанням неробочої оргтехніки у липні 2018 року, а також стрімкої зміни курсу іноземної валюти в бік збільшення, маючи всі законні підстави, вирішено провести переговорну закупівлю за предметом: Багатофункціональні пристрої, Принтери (Код ДК 021:2015 - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання). |
Дата останніх змін | 19 вересня, 12:21 |
---|
Багатофунціональний пристрій у комплекті з додатковим картриджом від виробника200 штука Адреса поставки: 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Бабеля,2 Строк: до 30.10.2018 00:10 Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Принтер у комплекті з додатковим картриджом від виробника100 штука Адреса поставки: 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Бабеля,2 Строк: до 30.10.2018 00:10 Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Назва організації | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Одеській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26302945 |
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, Одеса, Бабеля 2 |
Ім'я |
Білий Кирил Ігорович |
Телефон | 380487531253,380487531254, |
Ел. пошта | inbox@od.court.gov.ua |