На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
73 008.00 грн.
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-28-010566-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 73 00800 грн. з ПДВ |
Дата останніх змін | 28 січня, 14:29 |
---|
Послуги у сфері інформатизації, адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення КП «M.E.Doc»: виконання інсталяції (встановлення) комп'ютерної програми «M.E.Doc» модулі «Звітність» та «Облік ПДВ» (далі КП «M.E.Doc») на базі «Замовника»; інформаційно-консультативного обслуговування «Замовника» з питань практичної роботи в середовищі мережевої версії КП «M.E.Doc» модулі «Звітність» та «Облік ПДВ» організації ведення баз даних (БД) КП «M.E.Doc» модулі «Звітність» та «Облік ПДВ», збереження їх цілісності та актуальності; проведення практичних навчальних курсів у сфері інформатизації на базі «Виконавця» або «Замовника» з відповідними особами, що будуть безпосередньо працювати з веденням бухгалтерсько-фінансової та планово-економічної інформації, формувати звітність організації з цих питань та ін.; виконання додаткового архівування інформаційних баз даних та відновленням форм звітності та інше; інформаційно-лічильних послуг у сфері інформатизації на базі «Виконавця» або «Замовника», пов’язаних із заповненням, перевіркою та зведенням (консолідацією) форм звітності та ін.; надання «Замовнику» інформаційно-консультаційних послуг у сфері інформатизації, пов’язаних з експлуатацією КП «M.E.Doc» модулі «Звітність» та «Облік ПДВ»1 послуга Адреса поставки: 03038, Україна, Київська область, Київ, вул. М. Амосова, 6 Строк: до 31.12.2025 14:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48412000-9, Пакети програмного забезпечення для підготовки податкової звітності |
Назва організації | Державна установа «Національний інститут серцево-судинної хірургії імені М.М. Амосова Національної академії медичних наук України» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05493562 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, місто Київ, вул. М. Амосова, 6 |
Ім'я |
Хора Олег Олександрович ( ) |
Телефон | +38 044 249-89-99 |
Ел. пошта | amosova@ukr.net |