На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
32 328 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-28-011465-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 лютого, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 6 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 лютого, 09:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 32 328 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 лютого, 15:37 Переглянути |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 161 64000 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 969 84000 грн. |
Ліхтарик польовий індивідуальний20000 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.05.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31520000-7, Світильники та освітлювальна арматура |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 44268810 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | СВІТЛАНА БОЙКО |
Телефон | +38 068 404-17-49 |
Ел. пошта | ukagroupltd@gmail.com |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
4. Свідоцтво про державну реєстрацію ФОП.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
4. ФОП Відомості (Витяг) з ЄДР 06.02.2025.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
8. СУЯ виробник з захистом.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
8. переклад.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
7. переклад.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
6. Працівники.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
5. фінзвіт 2024.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
7. сертифікат дистрибьютор.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2. відгук до договору.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1. платіжні інструкції.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
4. Довідка водій.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1. видаткові.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1. Додаткова угода.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
4. Свідоцтво платника єдиного податку.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1. рахунок.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3. Довідка автотранспорт.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3-4 договір перевезння.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
5. гарантійний лист товар не був.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
4. документ підтвердження.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2. погодження з договором.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.3) Гарантійний лист.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.2) рахунок.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.2) платіжна інструкція.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.2) Договір_ЮКА-ОПТЛЕНД.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.2) Довідка аналогічний договір.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.2) відгук.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.2) видаткова.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
3. довідка ліцензія.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
6 ЦП.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Атестат про акредитацію УКРПРОМСЕРТ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
Атестат 8О135 от 06.08.2024.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
Атестат про акредитацію ПП ЕТАЛОН.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
Банківська гарантія Г.2024.961-01-8.7z
7z,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Банківська гарантія Г.2024.961-01-8.7z
7z,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
інформаційний лист зміна юр адреси.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
7. відсутність санкцій.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
8. гарантійний лист корупція.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.1.1) Dohovir 413.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.1.2) Працівники.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.1.2) накази про прийом на роботу.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.2) Гарантійний лист.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.2.1) Гарантійний лист.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.1.1) Dohovir 414.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.1.1) Akt pryiomu do doh 414.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.1.1) Akt pryiomu do doh 413.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(4.1.1) Довідка про наявність приміщень.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.7) СЕС1.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.6) Протокол.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.5) Серт.відп..PDF
PDF,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.4) Лист-розяснення ИСО.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.4) ИСО.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.3) Сертифікат офіційного представника ліхтарик ЮКА.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.3) Переклад сертифікату.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
(2.1) Гарантійний лист.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
Час публікації: 2025-02-10 14:54:52
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-11 14:54:52
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог п. 2 Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав в складі пропозиції Договір № 02.09/02.24 від 02.09.2024. Зміст аналогічного договору не містить обсягу (переліку) законтрактованого товару, що унеможливлює кваліфікацію даної угоди як таку, що повністю виконана. Для усунення недоліку Учасник має надати додатки та/або додаткові угоди, які містять перелік/обсяг товару, що контрактувався за цим договором та інші фактичні дані, які дозволять кваліфікувати дану угоду як таку, що повністю виконана. У випадку надання іншої угоди для підтвердження виконання аналогічного договору, Учасник має надати з ним всі підтверджуючі документи, що передбачені п.2 Додатку № 4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 2. Відповідно до вимог п. 2. Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник надав лист-відгук від ТОВ «ОПТЛЕНД КОМПАНІ», в якому контрагент підтверджує поставку певного виду товару, але не виконання договору в повному обсязі, що передбачено наведеною вимогою Оголошення. Для усунення недоліку Учасник має надати лист-відгук від контрагента, якій підтверджує належне виконання Договору. 3. Відповідно до п. 1.3. додатка № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник не надав в складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідки з інформацією про найменування автотранспорту який буде використовуватися під час перевезення товару, його кількість, модель, власне/орендоване/в користуванні тощо (на підтвердження зазначеної інформації надати оборотно-сальдову відомість за підписом уповноваженої особи Учасника, що свідчить про наявність зазначеного обладнання на балансі Учасника або технічні паспорти на транспортні засоби, або копію договору (ів) оренди* або діючого Договору* на надання транспортних послуг (термін їх дії повинен бути не меншим ніж до кінця 2025 року) з Актами про передачу обладнання у користування Учаснику або іншого документу). Учасник не надав в складі пропозиції відповідних документів. Для усунення недоліку Учасник має надати документи, що передбачені п. 1.3. Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 4. Відповідно до п. 1.2. додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник має мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія****, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або на переведення на іншу посаду або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. Учасник не давав в складі пропозиції інформацію щодо наявності в штаті його товариства водія. Для усунення недоліку Учасник має надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, та документ, що підтверджує наявність водія, у способи, що передбачені пунктом 1.2. Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 5. Відповідно до п.1.4 Додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник не надав в складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді або завірена Учасником відповідно до вимог ДСТУ 4163:2020 копію Балансу, Звіту про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2024 рік або за останній звітній період за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 (зі змінами) та від 25.02.2000 № 39 (зі змінами) та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 50 % очікуваної вартості предмету закупівлі. Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканований оригінал в кольоровому вигляді податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за третій квартал 2024 року або за останній звітній період за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами) та сканований оригінал документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі. Ті учасники, що працюють менше одного року, надають у складі пропозиції фінансову звітність на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (за останній звітній період). Фінансова спроможність таких учасників повинна складати не менше 50% очікуваної вартості предмету закупівлі. У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Учасник не надав зазначені документи в своїй пропозиції. Для усунення невідповідності Учасник має надати Замовнику документи, що вимагаються пунктом 1.4. Додатка № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги». 6. Відповідно до п. 1.2. додатку № 4 до Оголошення «Кваліфікаційні вимоги» Учасник надав довідку «Працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в якій вказано досвід роботи працівників з 2 по 31 позицію в 1 місяць. Водночас, виходячи з копій наказів про прийом на роботу, на момент подання пропозиції Учасником, трудовий стаж відповідних співробітників на підприємстві є меншим за 1 місяць. Для усунення невідповідності Учасник має надати уточнену оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. 7. Відповідно пункту 1 та 2 Додатку № 2 до оголошення «Технічні вимоги» Учасник надав Посвідчення офіційного представника (лист про співпрацю) № 21-1 від 01 квітня 2024 року, переклад якого не завірено нотаріально та без підтвердження чинності на момент публікації оголошення. Для усунення невідповідності Учасник має надати сканований оригінал в кольоровому вигляді документу, який підтверджує взаємодію між виробником та учасником, завірений належним чином (нотаріально завірений переклад) та підтвердження чинності даної інформації у 2025 році. 8. Відповідно пункту 4 Додатку № 2 до оголошення «Технічні вимоги» Учасник не надав сканований оригінал в кольоровому вигляді чинного сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на товарну групу предмета закупівлі, виданий Органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованим НААУ у відповідній сфері, на ім’я учасника та на виробника товару. Натомість надав лист-роз’яснення щодо ненадання Сертифікату виробником. Для усунення невідповідності Учасник має надати завірений належним чином (нотаріально завірений переклад) сертифікату на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 на товарну групу предмета закупівлі на виробника товару або його іноземний (міжнародний) еквівалент, оформлений належним чином.
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Код ЄДРПОУ | 42752897 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мінько Наталія Миколаївна |
Телефон | +38 063 701-90-69 |
Ел. пошта | topguardianform@gmail.com |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
рішення від 29.11.24.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
акт прийома -передачі 29.11.24.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
витяг пдв гвард.форм.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка Приват Топ Гвардиан.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
ісо сертифікат гвард.форм.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
наказ на директора Мінько.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
рішення від 29.11.24.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Рішення учасника зміна назви.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Статут.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
![]() |
1. Оголошення ліхтарики.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додоток 3.docx
docx,
Проект договору. |
|
![]() |
audit_86bd6ca9847c4d64856c7e2ad1c90f5a_c35f4094fc7c4d4dac77be609d37353e.yaml
yaml,
|
Розрахунки за Товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом 100% оплати в безготівковій формі за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) протягом 30 календарних днів з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку затримки фінансування (відсутності на рахунках коштів), оплата здійснюється протягом 10 календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | База забезпечення Національної гвардії України (Військова частина 3075) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45134733 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Ольга Володимирівна |
Телефон | +38 063 066-26-99 |
Ел. пошта | hdbuying@sb3075.com.ua |
Світильники та освітлювальна арматура
Код ДК 021:2015:31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура (ліхтар пошуковий,...
78 608 00 грн
Світильники та освітлювальна арматура
Пошукові зенітні прожектори ARLED TRL-90W для потреб Сил оборони України
120 000 00 грн