На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: З метою реалізації вимог Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 04.06.2015р. №374 «Про затвердження переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці», Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 08.02.2016р. №193 «Про затвердження Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», ДСТУ 2681-94 «Метрологія. Терміни та визначення», ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірювання. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання», відповідно до «Графіку проведення періодичної повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі – ЗВТ) на 2025 рік» виникла необхідність в проведенні закупівлі послуг з повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та підлягають періодичній повірці, метрологічної атестації (перевірки), розробки та метрологічної експертизи документації ЗВТ за кодом ДК 021:2015: 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовування».
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-28-014091-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 14 лютого, 09:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 435 00000 грн. без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 17500 грн. без ПДВ |
---|
Послуги з повірки, метрологічної атестації вимірюванних законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці. Розробка та метрологічна експертиза документації261 послуга Адреса поставки: 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71630000-3, Послуги з технічного огляду та випробовувань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 04725970 |
---|---|
Поштова адреса | 65014, Україна, Одеська область, Одеса, м.Одеса, вул.Чорноморська, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Давтян Геворг Деренікович |
Телефон | +38 096 377-43-97 |
Ел. пошта | td2@sm.od.ua |
Час публікації: 2025-02-12 14:55:25
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-13 14:55:25
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за кодом ДК 021:2015 -71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з повірки, метрологічної атестації вимірюванних законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці. Розробка та метрологічна експертиза документації), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-01-28-014091-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ДП «Одеський регіональний центр стандартизації, метрології та сертифікації» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі пропозиції надано письмове погодження учасника (згідно наведеної форма) із проєктом договору про закупівлю, який викладений в Додатку 2 до ТД, однак невірно зазначено конкретну назву закупівлі (відповідно до розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації 2. Учасником у складі пропозиції завантажено наступні файли «МА-2867.docx» та «МД-892.docx» у вигляді/форматі, який не відповідає вимогам тендерної документації. (відповідно до пункту1.5 Розділу 3тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації
Оплата здійснюється Замовником за фактом надання послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Акту прийому-передачі наданих Послуг на підставі оригіналу належним чином оформленого рахунку та після отримання належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України та надання інших документів, визначених у Договорі (для платників ПДВ). Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично наданих послуг, протягом 15-ти календарних днів з дня підписання Акту прийому-передачі наданих Послуг, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця. (для не платників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728418 |
Поштова адреса | 68001, Україна, Одеська область, Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
Ім'я |
Швець Олександр Вікторович |
Телефон | +38 048 687-51-26 |
Ел. пошта | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
Послуги з технічного огляду та випробовувань
Послуги з проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів Тампонажн...
85 113 50 грн
Послуги з технічного огляду та випробовувань
71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань Послуги з технічного опосвідч...
98 340 44 грн
Послуги з технічного огляду та випробовувань
код ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Повірка за...
295 973 14 грн
Послуги з технічного огляду та випробовувань
ДК 021:2015 –71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань (послуги з проведе...
13 000 00 грн