На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
463 068.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-28-014789-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 лютого, 12:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 463 06800 грн. без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 лютого, 12:53 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 31534 грн. без ПДВ |
---|
«ДК 021-2015 код 55520000-1 Кейтерингові послуги (Забезпечення організації безкоштовним харчуванням учнів (вихованців) в авіакосмічному ліцеї ім. І. Сікорського НАУ м. Києва)»5852 одиниця Адреса поставки: 03058, Україна, Київська область, Київ, пр-т Відрадний, 4 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Код ЄДРПОУ | 41602890 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 12, офіс 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Буряков |
Телефон | +38 050 424-94-24 |
Ел. пошта | ramedas.ukraine@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +38 050 388-66-20 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
не залучаються
Час публікації: 2025-02-18 16:58:04
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-19 16:58:04
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" було виявлено невідповідності: У складі пропозиції надано копії медичних книжок на працівників, які видано відповідно до наказу МОЗ України № 583 від 08.07.2013, що не відповідає вимозі змовника, що до надання чинних особових медичних книжок працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності:: пп. 2. п. 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати чинні особові медичні книжки працівників, що мають безпосереднє відношення до роботи за зазначеним предметом закупівлі відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - перша та остання сторінки із відміткою про допуск до роботи та відмітками про проходження ними обов'язкового профілактичного медичного огляду. Стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні, транспортуванні, зберіганні та видачі продуктів харчування, готових страв та виробів. 2. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ПОНТЕМ.УА" було виявлено невідповідності: У складі пропозиції надано лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником виконання вимог з організації харчування учнів у навчальному закладі не в повному обсязі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2 розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати оновлений Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником виконання вимог з організації харчування учнів у навчальному закладі, а саме: - Щодо постійного дотримання санітарно – гігієнічних норм в організації харчування учнів; - Щодо надання документального підтвердження впровадження системи харчової безпеки, заснованої на принципах НАССР (системи аналізу ризиків, небезпечних чинників і контролю критичних точок); - Щодо забезпечення належної якості страв, своєчасного приготування їх в окремому навчальному закладі відповідно Інструкції та переліку, погодженому відповідним уповноваженим органом, в кількості, визначеної згідно із замовленням, яке надає адміністрація школи відповідно до фактичної кількості учнів в день надання послуг; - Щодо забезпечення працівників спецодягом, миючими та дезінфікуючими засобами у відповідності до діючих норм.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Авіакосмічний ліцей ім. І.Сікорського НАУ м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25759476 |
Поштова адреса | 03058, Україна, Київська область, Київ, пр-т Космонавта Комарова, 1 |
Ім'я |
Толок Анастасія Геннадіївна |
Телефон | +38 096 429-20-48 |
Ел. пошта | asl_nau@UKR.NET |