На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
650 500.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-28-016385-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 11 лютого, 10:35 |
Очікувана вартість закупівлі | 650 50000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 25250 грн. з ПДВ |
---|
Цитоморфологічне дослідження на атипові клітини за Папаніколау, код ДК 021:2015 - 85145000-7 - Послуги медичних лабораторій3500 одиниця Адреса поставки: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85140000-2, Послуги у сфері охорони здоров’я різні |
Дослідження плаценти, код ДК 021:2015 - 85145000-7 - Послуги медичних лабораторій250 одиниця Адреса поставки: 04074, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мостицька,11 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85140000-2, Послуги у сфері охорони здоров’я різні |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44024853 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Хмельницького Богдана (Шевченківський р-н), будинок 33/34, офіс 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Шейко |
Телефон | +38 044 207-08-98 |
Ел. пошта | info@bogomoletslab.com |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
22-в- Рішення учасника_Б.М.Л..pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
21-в-Довідка про підписанта.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
23-в- Наказ ТОВ Б.М.Л. про призначення директора.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
22-в- Рішення учасника_Б.М.Л..pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
21-в-Довідка про підписанта.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
19-в-Витяг_МВС_повний.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
20-в-Довідка щодо посадової особи.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
20-в-Довідка щодо посадової особи.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
19-в-Витяг_МВС_повний.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
23-в- Наказ ТОВ Б.М.Л. про призначення директора.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
23-в-Довідка про підприємство.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
20-в-Договір утилізації відходів.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
21-в-Довідка про договір з утилізації відходів.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
22-в-Довідка про посадову особу.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
23-в-Довідка про підприємство.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
22-в-Довідка про посадову особу.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
20-в-Договір утилізації відходів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
21-в-Довідка про договір з утилізації відходів.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
19-к-Оновлена Довідка досвід виконання.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
19-к-Оновлена Довідка досвід виконання.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
6.4-в- Опис реєстратора з кодом.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
4-в-ТОВ Б.М.Л. медична ліцензія.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
14-в-Довідка не залучення субпідрядника.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6.3-в- Рішення учасника_Б.М.Л..pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6.2-в-Рішення учасника повноваження директора.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
1.0-к-Довідка досвід виконання.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.1-к-Лист-відгук.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
2-в-Додаток 2_завізований.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
3-в-Гарантійний лист Додаток 5.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
7-в-Заява персональні дані.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
17-в-Згода істотні умови договору.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
16-в-Гарант лист не є рф.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
15-в-Гарант лист дотриман законодавства.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
13-в-Довідка тимч окуп територія.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6.5-в- Статут ТОВ Б.М.Л..pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
12-в-Довідка раніше зобовязання.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
11-в-Згода проект договору.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
10-в-Гарантія захист довкілля.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
9-в-Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
8-в-Проект договору.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
18-цп-Тендерна пропозиція.pdf.p7s
p7s,
Цінова пропозиція. |
|
![]() |
1.2-к- Договір, акти, додаткова угода.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
6.3-в- Рішення учасника_Б.М.Л..pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
2-в-Додаток 2_завізований.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
15-в-Гарант лист дотриман законодавства.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
6.2-в-Рішення учасника повноваження директора.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
10-в-Гарантія захист довкілля.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6.4-в- Опис реєстратора з кодом.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6.5-в- Статут ТОВ Б.М.Л..pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
7-в-Заява персональні дані.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
8-в-Проект договору.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
9-в-Витяг з реєстру платників ПДВ.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
13-в-Довідка тимч окуп територія.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
11-в-Згода проект договору.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
12-в-Довідка раніше зобовязання.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
14-в-Довідка не залучення субпідрядника.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
16-в-Гарант лист не є рф.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
3-в-Гарантійний лист Додаток 5.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
17-в-Згода істотні умови договору.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
6.1-в- Наказ ТОВ Б.М.Л. про призначення директора.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
18-цп-Тендерна пропозиція.pdf
pdf,
Цінова пропозиція. |
|
![]() |
6.1-в- Наказ ТОВ Б.М.Л. про призначення директора.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
5-в-Довідка відсутність підстав п.47 Особливостуй ст.17 ЗУ.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
4-в-ТОВ Б.М.Л. медична ліцензія.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
5-в-Довідка відсутність підстав п.47 Особливостуй ст.17 ЗУ.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
1.1-к-Лист-відгук.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.0-к-Довідка досвід виконання.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.2-к- Договір, акти, додаткова угода.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.0-к-Довідка досвід виконання.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.1-к-Лист-відгук.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
|
![]() |
1.2-к- Договір, акти, додаткова угода.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
Час публікації: 2025-02-05 16:22:11
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-06 16:22:11
Опис
Вимога про усунення невідповідностей № 1 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції Учасники мали надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за зазначеною формою. 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі своєї тендерної пропозиції Учасник надає такий документ, але в довідці невірно зазначено строк надання послуг, так як останній акт датується 26.12.2023 р., тобто учасник не міг надавати послуги до 31.12.2023 року (це строк дії договору), як зазначено у довідці, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему оновлену довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до форми зазначеної в тендерній документації та зазначити вірний кінцевий строк надання послуг. Вимога про усунення невідповідностей № 2 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 підпункту 10 Додатку 5 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати: «10) Учасник гарантує, що має договір на послуги перевезення та забезпечення знешкодження медичних відходів [На підтвердження цього учасник надає скан-файл договору з усіма додатками до нього.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі своєї тендерної пропозиції Учасник не надає скан-файл договору на послуги перевезення та забезпечення знешкодження медичних відходів з усіма додатками до нього. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему скан-файл договору на послуги перевезення та забезпечення знешкодження медичних відходів з усіма додатками до нього. Вимога про усунення невідповідностей № 3 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 підпункту 3 Додатку 5 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати: «3) Інформація (довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію;» 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі своєї тендерної пропозиції Учасник не надає такий документ. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему Інформація (довідка) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію відповідно до умов тендерної документації., Вимога про усунення невідповідностей № 4 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 підпункту 15 Додатку 5 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції мали надати: «15) Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) місце** та дата реєстрації організації та індивідуальний податковий номер; в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; г) форма власності, юридичний статус (відповідно до довідника кодів юридичного статусу суб’єктів первинного фінансового моніторингу або учасників фінансової операції), організаційно-правова форма (для юридичних осіб); д) основні види діяльності із зазначенням КВЕД; е) опис технічних можливостей (короткий опис про діяльність підприємства). *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації. ** Установа, в якій була здійснена реєстрація.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: У складі своєї тендерної пропозиції Учасник не надає таку довідку. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити в електронну систему Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про підприємство*: а) реквізити (повне та скорочене найменування учасника, адреса – юридична та фактична, телефон, електронна адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити); б) місце** та дата реєстрації організації та індивідуальний податковий номер; в) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові, телефон для контактів) – для юридичних осіб; г) форма власності, юридичний статус (відповідно до довідника кодів юридичного статусу суб’єктів первинного фінансового моніторингу або учасників фінансової операції), організаційно-правова форма (для юридичних осіб); д) основні види діяльності із зазначенням КВЕД; е) опис технічних можливостей (короткий опис про діяльність підприємства). *Інформація повинна зазначатися чітко по кожному пункту, як передбачено умовами тендерної документації. ** Установа, в якій була здійснена реєстрація. до умов тендерної документації.
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Додаток 6.docx
docx,
|
|
![]() |
Додаток 5.docx
docx,
|
|
![]() |
Додаток 4.docx
docx,
|
|
![]() |
Додаток 3.docx
docx,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток 2.docx
docx,
|
|
![]() |
Додаток 1.docx
docx,
|
|
![]() |
ТД ЛАбдослідження (1).doc
doc,
Тендерна документація. |
Оплата за надані послуги здійснюється на підставі актів приймання-передачі наданих послуг не пізніше ніж протягом 14 робочих днів після підписання актів сторонами, або моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 2" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05496780 |
Поштова адреса | 04074, Україна, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ МОСТИЦЬКА будинок 11 |
Ім'я |
Андрій Балаболов |
Телефон | +38 044 460-74-28 |
Ел. пошта | plankmpb2@ukr.net |
Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Код ДК 021:2015 – 85140000-2 Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Вірусологічні до...
960 000 00 грн
Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Відбір допінг-проб крові на визначення гормону росту по Україні та їх транспортування...
1 181 475 00 грн
Послуги у сфері охорони здоров’я різні
Послуги проведення періодичного психіатричного огляду, у тому числі на предмет вжива...
431 700 00 грн
Послуги у сфері охорони здоров’я різні
ДК 021:2015:85140000-2 - Послуги у сфері охорони здоров’я різні
316 000 00 грн