На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
823 320.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-28-019364-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 лютого, 09:00 |
Дата останніх змін | 13 лютого, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 823 32000 грн. без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 11660 грн. без ПДВ |
---|
Ноутбук Lenovo IdeaPad 1 15IAU7 (15.6"IPS, Intel Core i5-1235U (3.3 - 4.4 ГГц), 16 ГБ, SSD - 512 ГБ, Intel Iris Xe Graphics, W11pr), або аналог20 штука Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3. Строк: до 28.02.2025 19:42 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Документи предмета |
---|
БФП лазерний A4 Canon i-SENSYS MF3010+ 2 Картриджі 725, або аналог20 штука Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, 3. Строк: до 28.02.2025 19:42 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
ТОВ «АСАНАРА» у складі документів тендерної пропозиції надано Гарантійний лист (Вих. № 379 від 04.02.2025 року), з наступним текстом: «гарантійний термін на товар становлюється згідно гарантії виробника, або умов договору , но не менш ніж 12 місяців з дати фактичного відвантаження», а в Тендерній документації Замовника в Додатку № 3 передбачена умова «Гарантія від виробника не менше 36 місяців з можливістю контролю терміну гарантії на сайті виробника по серійному номеру» - чим не дотримано вимоги Тендерної документації Замовника в частині надання достовірної інформації та розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції, що є суттєвим під час визначення результатів відкритих торгів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ТОВ «АСАНАРА» у складі документів тендерної пропозиції надано Гарантійний лист (Вих. № 379 від 04.02.2025 року), з наступним текстом: «гарантійний термін на товар становлюється згідно гарантії виробника, або умов договору , но не менш ніж 12 місяців з дати фактичного відвантаження», а в Тендерній документації Замовника в Додатку № 3 передбачена умова «Гарантія від виробника не менше 36 місяців з можливістю контролю терміну гарантії на сайті виробника по серійному номеру» - чим не дотримано вимоги Тендерної документації Замовника в частині надання достовірної інформації та розрахунку загальної вартості тендерної пропозиції, що є суттєвим під час визначення результатів відкритих торгів.
Код ЄДРПОУ | 44319152 |
---|---|
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Обухівський р-н, м. Богуслав, вул. Острів, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Михайліченко |
Телефон | +38 093 087-46-36 |
Ел. пошта | tender@asanara.com.ua |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Статут (Асанара).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Паспорт та ІПН (усі сторінки).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
UA-2021-06-07-007313-b Ноутбуки (1).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Статут (Асанара).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Виписка (Асанара).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Наказ (Асанара).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Опис (Асанара).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Опис (Асанара).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Виписка (Асанара).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Протокол (Асанара).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Протокол (Асанара).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Паспорт та ІПН (усі сторінки).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
UA-2021-06-07-007313-b Ноутбуки (1).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Гарантійний лист щодо постачання товару належної якості та виконання гарантійного обслуговування (4).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг ПДВ (Асанара).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про аналогічний договір.pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг ПДВ (Асанара).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг з ЄДР від 29.06.24 .pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Витяг з ЄДР від 29.06.24 .pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
технічна характеристика.pdf
pdf,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
технічна характеристика.pdf.p7s
p7s,
Технічні специфікації. |
|
![]() |
Наказ (Асанара).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Наказ (Асанара, правочини).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Ощад рахунок (Асанара).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Довідка про аналогічний договір.pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Ощад рахунок (Асанара).pdf
pdf,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Гарантійний лист щодо постачання товару належної якості та виконання гарантійного обслуговування (4).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
|
![]() |
Наказ (Асанара, правочини).pdf.p7s
p7s,
Документи, що підтверджують відповідність. |
![]() |
sign.p7s
p7s,
Повідомлення про закупівлю. |
|
![]() |
Тендерна документація на оргтехніку.docx
docx,
Тендерна документація. |
|
![]() |
Додаток 1 до ТД Документи для УЧАСНИКА.docx
docx,
Кваліфікаційні критерії. |
|
![]() |
Додаток 2 до ТД Цінова пропозиція.docx
docx,
Критерії оцінки. |
|
![]() |
Додаток 3 до ТД Технічні вимоги до оргтехніки.docx
docx,
Технічний опис предмету закупівлі. |
|
![]() |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx
docx,
Проект договору. |
|
![]() |
Додаток 5 до ТД Перелік документів та інформації_ які подаються переможцем процедури закупівлі.docx
docx,
|
Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у національній валюті України на рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 цього Договору на підставі відповідної видаткової накладної в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту передавання Товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Передання (поставка) Товару від Постачальника до Покупця за цим Договором здійснюється однією партією транспортом Постачальника. Поставка Товару має проходити у робочий час Покупця. Завантаження, розвантаження Товару здійснюються представниками Постачальника та включені в ціну цього Договору. Строк поставки Товару: з моменту укладення Договору до 28 лютого 2025 року. Місце поставки Товару: 88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. О. Довженка, 3. 6.2. Моментом передання Товару вважається момент підписання Сторонами видаткової накладної після передання Товару. Видаткова накладна складається та підписується Сторонами або їх уповноваженими представниками у двох примірниках.
Тип оплати:
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління СБУ в Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20001562 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3 |
Ім'я |
Клованич Володимир Іванович ( ) |
Телефон | +38 031 269-13-43 |
Ел. пошта | vo-ka@meta.ua |
Основні неорганічні хімічні речовини
24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Натр їдкий технічний (гідроксид натр...
49 300 848 82 грн
Капітальний ремонт і реставрація
Капітальний ремонт громадської будівлі Бузівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступе...
118 255 542 79 грн