На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
776 815.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 31 липня 2025 року. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку чи в месенджері за телефонним номером (через Viber, WhatsApp, Telegram тощо)), зазначену в цьому Договорі. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. Орієнтовний графік поставки: два-три рази на тиждень. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3297816098 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, , ВУЛИЦЯ ГОВОРОВА, будинок 1 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Артур Ігоровия Гусев |
Телефон | +38 099 365-20-13 |
Ел. пошта | 3297816098@mail.gov.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2395000023 |
---|---|
Поштова адреса | 61085, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ КІЛЬЦЕВА, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Назаренко Наталія |
Телефон | +38 093 280-71-04 |
Ел. пошта | natalianazarenko@meta.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39685014 |
---|---|
Поштова адреса | 79024, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Липинського, будинок 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Безнощенко Ольга Ігорівна |
Телефон | +38 097 648-95-82 |
Ел. пошта | o.beznoshchenko@galychyna.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42725575 |
---|---|
Поштова адреса | 64203, Україна, Харківська область, Балаклія, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКА, БУДИНОК 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ясинова Олександра |
Телефон | +38 095 090-18-75 |
Ел. пошта | yasynova.aleks@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-29-002398-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 776 81500 грн. з ПДВ |
Подача пропозицій | до 3 лютого, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 6 лютого, 12:28 |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г18500 кілограм Адреса поставки: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 Строк: до 31.07.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г |
|
Вид | пастеризоване |
---|---|
Упаковка | плівка поліетиленова |
Маса нетто | 1000 - 1000, г |
Масова частка жиру | 2.5 - 2.5, % |
Відповідність ДСТУ 2661 | Так |
Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02003563 |
Поштова адреса | 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13 |
Ім'я |
Гриненко Наталія Георгіївна |
Телефон | +38 057 705-02-23 |
Ел. пошта | tk_okb@ukr.net |
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Телевізор Samsung DU7100 75" LED 4K UHD 50Hz Tizen (UE75DU7100UXUA)
48 000 00 грн