На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
228 930.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-29-002813-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 лютого, 12:00 |
Дата останніх змін | 24 лютого, 13:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 228 93000 грн. без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 28930 грн. без ПДВ |
---|
Клапан дихальний механічний з вогневим запобіжником13 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44610000-9, Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску |
Клапан дихальний механічний з вогневим запобіжником4 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44610000-9, Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску |
Люк замірний16 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44610000-9, Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43290819 |
---|---|
Поштова адреса | 03189, Україна, м. Київ, Київ, вул. Віль’ямса, 3/7 , кв 259 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шляхтін Володимир Вікторович |
Телефон | +38 097 977-29-97 |
Ел. пошта | pandainfo@ukr.net |
Авансовий платіж в розмірі 25 (двадцяти п’яти) % вартості всього Товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати укладення цього Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 25.00%
Подальші розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) за весь Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 75.00%
Поставка всього Товару здійснюється Постачальником протягом 60 календарних днів з моменту отримання 25 % авансового платежу. Строки поставки можуть бути скорочені за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Тип оплати:
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Олександр Петренко |
Телефон | +38 063 644-88-46 |
Ел. пошта | oleksandr.petrenko2@ukrnafta.com |
Інженерні та будівельні роботи
Облаштування майданчика св. № 107 Микуличинського родовища під буровий верстат НБО (У...
12 599 635 8 грн