На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
334 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-29-003640-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 лютого, 08:00 |
Дата останніх змін | 11 лютого, 09:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 334 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 67000 грн. з ПДВ |
---|
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (Використаний медичний інструмент (гострі предмети: голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазо фікси, пір`я, піпетки, вата, бинти, перев’язувальний матеріал, одноразові пластикові медичні шприці, одноразові системи, одноразові гінекологічні дзеркала, дихальні контури, одноразова операційна білизна, маски, бахали, рукавички, діалізатори, тощо) (використані медичні рукавички, халати, маски, респіратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих тощо (Органні відходи (відходи від патологоанатомічної лабораторії – тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо)6900 кілограм Адреса поставки: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Медична, 16 Строк: до 31.12.2025 10:43 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
18 01 06*Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини Медичні відходи категорії С: прострочені лікарські засоби, у тому числі антибактеріальні, імунобіологічні лікарські засоби з первинною упаковкою, яка не втратила цілісність з зазначеним терміном придатності, які зберігались з порушенням холодового ланцюга, із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наявність осаду, сторонніх домішок, зміна кольору тощо)10 кілограм Адреса поставки: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Медична, 16 Строк: до 31.12.2025 10:43 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
16 01 03* Відпрацьовані шини100 кілограм Адреса поставки: 90100, Україна, Закарпатська область, м. Іршава, вул. Медична, 16 Строк: до 31.12.2025 10:43 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | +38 050 499-09-20 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
відсутня
Час публікації: 2025-02-07 09:17:02
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-08 09:17:02
Опис
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі: Код ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-29-003640-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 1 розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженої наказом ДП «Прозорро» № 25 від 20.10.2022 (далі — Інструкція), оцінка та розгляд пропозицій здійснюються відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з пунктом 3 розділу 2 Інструкції, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником у його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у складі пропозиції. Згідно з розглядом пропозиції є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ згідно п. 7.2. Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. 2. Згідно додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» відсутній документ за посадою, прізвищем, ініціалами, підписом уповноваженої особи Учасника. Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано переліку зазначених вище документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1. Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. 2. Додаток 2 до тендерної документації за посадою, прізвищем, ініціалами, підписом уповноваженої особи Учасника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 3 розділу 2 Інструкції необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозиції. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Іршавська міська лікарня" Іршавської міської ради Закарпатської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992587 |
Поштова адреса | 90100, Україна, Закарпатська область, Іршава, провулок Шевченка,9 |
Ім'я |
Керечанин Марина Сергіївна ( ) |
Телефон | +38 097 961-58-92 |
Ел. пошта | knp_irshava_rl@ukr.net |