На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
22 203 581.40 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-29-016934-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 лютого, 18:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 22 203 58140 грн. з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 111 01791 грн. з ПДВ |
---|
сосиски I сорту180180 кілограм Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади освіти комунальної форми власності міста Харкова Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15131120-2, Ковбасні вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34389679 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Севагін |
Телефон | +38 095 653-07-06 |
Ел. пошта | sevaginivan@gmail.com |
Час публікації: 2025-02-07 10:52:06
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-08 10:52:06
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1) в Додатку 1 - Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»: - акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та протокол випробувань ( експертний висновок) ( на змиви) з автотранспорту , видані не раніше 30 днів відносно до дати оголошення процедури; Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати акти виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення з автотранспорту , видані не раніше 30 днів відносно до дати оголошення процедури; 2) в Додатку 1--Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, вантажників, комірника. П.І.Б. Посада Досвід роботи на останньому місці роботи Кількість окремо водіїв автотранспортного засобу, окремо вантажників повинна дорівнювати повідомленій Учасником кількості одиниць спеціалізованого автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі. б) копії першої та останньої заповненої (з записом про прийняття на останнє місце роботи) сторінок трудової книжки або копії наказу про призначення на посаду або копію цивільно-правової угоди з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю або копії інших документів передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців); Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - привести у відповідність дані інформаційної довідки (інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені для виконання умов договору, складена за наведеною нижче формою, а саме: про наявність водіїв автотранспортного засобу, вантажників, комірника) до наданих наказів про призначення на посаду. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної, з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36816884 |
Поштова адреса | 61001, Україна, Харківська область, Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Ім'я |
Ніконенко Людмила Борисівна |
Телефон | +38 057 737-83-28 |
Ел. пошта | kdh2010@ukr.net |