На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
442 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Період оскаржень до 16 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
На підставі пп.2 п.50 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, відмінити відкриті торги по закупівлі, у зв’язку неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-30-002768-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 5 березня, 13:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 442 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 лютого, 16:10 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 21000 грн. з ПДВ |
---|
Сіль таблетована22100 кілограм Адреса поставки: 21028, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова ,46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14430000-4, Випарена сіль і чистий хлорид натрію |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2025-02-10 16:10:51
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-12 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 44626888 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр.Гагаріна, будинок 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лубенець Наталія |
Телефон | +38 068 153-60-32 |
Ел. пошта | mercuricotov.tender@gmail.com |
Час публікації: 2025-02-13 12:07:13
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-14 12:07:13
Опис
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно Розділу І. - Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: І. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 1.2. Копія аналогічного договору (не менше 1 договору) (аналогічним вважається договір із аналогічним предметом закупівлі, або аналогічний за показником цифри основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», інформація про який/які зазначена в довідці, поданій згідно п. 1.1. даного додатку 1.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та копію якого надано в складі тендерної пропозиції учасника (копії накладних, або копії актів прийому-передачі, що підтверджують виконання учасником договору на всю суму договору). або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. На підтвердження вище зазначеної вимоги Учасник надав у складі своє пропозиції файл під назвою «1. Довідка про аналогічний договір.pdf» а саме , довідка про аналогічний договір у складі якої присутня помилка , адже договір файл під назвою «1.1 Договір (копія).pdf», який містить інформацію про те що він є аналогічним за аналогічним предметом закупівлі, а саме «сіль таблетована» , під № 3105-2 від 31.05.2022 року на суму - 249996,00 грн у довідці зазначено «сіль технічна» та номер договору під № 3105-1 від 31.05.2022 року . - Копії документів на підтвердження виконання аналогічного договору під № 3105-2 від 31.05.2022 року на суму - 249996,00 грн , присутні лист відгук та видаткова накладна на всю суму. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: 2.- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Але лист - згода з Додатком 2 тендерної документації відсутня в складі тендерної пропозиції учасника. 3.- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції надана учасником цінова пропозиція файл під назвою «6. Тендерна пропозиція.pdf» містить невідповідності щодо заповнення згідно форми Замовника відповідно до Додатку №1 до тендерної документації . На підтвердження того, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: 4. - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». В складі тендерної пропозиції наданий - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань який знаходиться у складі файлу під назвою «13. Витяг ЄДРПОУ.pdf» станом на 13.01.2025 року , датування якого суперечить вимозі тендерної документації, де Витяг має бути станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів (30.01.2025 року) 5.- Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, одержаними від корупційних та інших злочинів. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (що знаходиться у складі файлу під назвою «8. Довідка щодо РФ.pdf», але інформація в даній довідці викладена не у відповідності до вищезазначених вимог. 6. Згідно Розділу IX. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - лист - згоду Учасника з умовами договору, які викладені в Додатку 4 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасником наданий «Лист – згода з істотними умовами», яка знаходиться у складі файлу під назвою «15. Лист - згода з істотними умовами Договору.pdf» та містить речення « Ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕРКУРІКО», в особі директора Лубенець Наталії Миколаївни, інформуємо Вас про те, що ми ознайомились з Договором (додаток № 4), та надаємо свою згоду з істотними умовами Договору, а також в цілому з самим Договором та з відповідальністю за договором. Гарантуємо підписання договору у разі обрання нас переможцем.» , але це суперечить вимозі Замовника щодо надання листа - згоди Учасника з умовами договору, які викладені в Додатку 4 до тендерної документації , адже істотні умови договору це лише , розділ договору , а не увесь договір . На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Приведену у відповідність інформаційну довідку, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Лист-згоду з Додатком 2 тендерної документації. 3. Приведені у відповідність Цінову пропозицію . 4. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot» 5. Довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран… 6. Лист - згоду Учасника з умовами договору, які викладені в Додатку 4 до тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42772410 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ НОВОКОСТЯНТИНІВСЬКА, будинок 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Александр Пеньков |
Телефон | +38 099 181-19-70 |
Ел. пошта | soltis.kiev@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44580660 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ольга Новосельська |
Телефон | +38 095 640-19-37 |
Ел. пошта | bila-liniya@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37016058 |
---|---|
Поштова адреса | 46016, Україна, Тернопільська область, місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ В.СИМОНЕНКА, будинок 10, офіс 89 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Інкін |
Телефон | +38 035 243-39-48 |
Ел. пошта | rekteltd@gmail.com |
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02011031 |
Поштова адреса | 21028, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул.Пирогова, буд.46 |
Ім'я |
Юлія Петербургська |
Телефон | +38 043 266-01-77 |
Ел. пошта | 1706lula@gmail.com |
Випарена сіль і чистий хлорид натрію
ДК 021:2015 за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) 14430000-4 Випарена сіль і...
28 198 00 грн
Випарена сіль і чистий хлорид натрію
Закупівля Товару визначеного за кодом ДК 021:2015 - 14430000-4 - Випарена сіль і чист...
10 000 00 грн
Випарена сіль і чистий хлорид натрію
Сіль таблетована (ДК 021:2015 - 14430000-4 Випарена сіль і чистий хлорид натрію)
442 000 00 грн