На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
100 000.00 грн.
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-30-003532-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 12 лютого, 15:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 100 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 лютого, 12:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 00000 грн. з ПДВ |
---|
Принтер етикеток Zebra ZD411 (ZD4A022-D0EM00EZ) або еквівалент10 штука Адреса поставки: 69600, Україна, Запорізька область, Запоіжжя, Оріхівське шосе, 10 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30170000-1, Етикетувальні машини |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33542722 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, Київ, вул. Бориспільська, б.9, корп.90 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Артем Гусев |
Телефон | +38 050 360-76-79 |
Ел. пошта | tender@reef.ua |
Час публікації: 2025-02-10 16:52:36
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-11 16:52:36
Опис
Відповідно до частини 9 статті 26 та частини 16 статті 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та п. 41 та п. 43. Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 зі змінами «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), Постанови КМУ № 471 від 12 травня 2023 р. «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (далі – Постанова 471). Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"" (ЄДРПОУ 33542722) в закупівлі Принтер етикеток для відділень та лабораторій, ID: UA-2025-01-30-003532-a виявлено невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: I. Згідно ч.1 Розділу 3 Тендерної документації, учасник повинен надати: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.» Невідповідність: Учасник не підтвердив повноваження щодо підпису документів.. Рішення: Учасник повинен надати : «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.» ІІ. Згідно Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник повинен надати: - додатково до Статуту надає опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. . Витяг повинен бути сформований не більше 90 (дев’яносто) денної давнини відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі. - Довідкою у довільній формі яка підтверджує що у Замовника відсутні підстави для застосування до Учасника торгів, який подав тендерну пропозицію оперативно-господарських санкцій передбачених п. 4. ч. 1. ст. 236 ГКУ - Документ про статус Учасника, як платника/неплатника ПДВ оригінал/копія: - 5.1. Учасник зобов’язаний повідомити замовника інформацією в довільній формі: про відносини щодо ПДВ (платник/неплатник) (з зазначенням нормативного документу, що регламентує сплату/несплату ПДВ (свідоцтво, витяг тощо)), у випадку якщо учасник є платником ПДВ зазначити ставку ПДВ за якою учасник сплачує цей податок. - На підтвердження надати: - Оригінал чи копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, – вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість, з урахуванням Закону України від 24.10.2013 № 657-VII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників податків та удосконалення деяких положень». Оригінал чи копію витягу з реєстру платників єдиного податку, - необхідно подати, у разі коли учасник є платником єдиного податку. У випадку, якщо учасник перебуває на інший система oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену в довільній формі. Інший документ, передбачений чинним законодавством України, в якому визначено систему оподаткування Учасника. - Довідка в довільній формі, яка підтверджує дотримання норм щодо застосування Учасником у своїй діяльності заходів із захисту довкілля з зазначенням необхідних заходів із захисту довкілля тобто здійснює діяльність з додержанням вимог екологічної безпеки, правил, нормативів, стандартів що регулюють діяльність постачальника в сфері охорони довкілля від забруднення та інших шкідливих впливів; в разі необхідності, компенсує шкоду заподіяну забрудненням або іншим негативним впливом на навколишнє середовище. - Інформаційну довідку у довільній формі про підприємство (фізичну особо-підприємця) з зазначенням повної назви (найменування) підприємства, код ЄДРПОУ, юридичної та фактичної адреси, діючі контактні номери телефонів, електронних адрес, розрахункові рахунки. - Якщо строк (термін) дії документів, наданих у складі тендерної пропозиції, спливає до моменту закінчення строку дії договору, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження-зобов’язання (довідка, лист довільної форми, або інший підтверджуючий документ за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо їх повторного отримання або продовження. Невідповідність: Учасник не надав в складі тендерної пропозиції, вищезазначені документи. Рішення: Учасник повинен надати документи передбачені в Додатку 5 тендерної документації. ІІІ. Згідно ч.4 Розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. Невідповідність: Учасник не надав в складі тендерної пропозиції лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. Рішення: Учасник повинен надати лист-згоду зі строком дії тендерної пропозиції. ІV. Згідно ч.3 Розділу VI тендерної документації Учасник повинен надати Лист погодження з умовами проекту договору про закупівлю. Невідповідність: Учасник не надав в складі тендерної пропозиції вищевказаний документ. Рішення: Учасник повинен надати Лист погодження з умовами проекту договору про закупівлю. V. Згідно п.1 ч.1 Розділу ІІІ, Учасник повинен надати тендерну пропозиці. За формою відповідно Додатку 1. Невідповідність: Учасник не вірно вказав строк поставки товару та умови розрахунків. Рішення: Учасник повинен надати оновлений документ відповідно Додатку 1 та відповідно проекту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації. VІ. Згідно Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати гарантійні листи окремо у даній тендерній документації Невідповідність: Учасник надав не всі гарантійні листи та не у відповідності до вимог визначених Замовником в Додатку 3 тендерної документації. Рішення: Учасник повинен надати оновлені документи відповідно вимогам замовника викладеним в Додатку 3 тендерної документації. VІІ Згідно Додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору у період з 2021 по 2024 р.р. включно, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів товару, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків з підтвердженням факту виконання обов’язків по договорам (акти наданих послуг, акти виконаних робіт, видаткові накладні, листи відгуки або ін.). Під аналогічним (и) договором (договорами) слід розуміти договір (договори), предметом яких є поставка товару за кодом ДК 021:2015 - 30170000-1 Етикетувальні машини Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их) договору (ів) до довідки додаються: - договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; - видаткові накладні або лист(и) відгук(и) від замовника (ів) або інший документ який свідчить про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника та печаткою (у разі наявності). Невідповідність: Учасник не надав в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Рішення: Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відповідно вимогам Замовника викладеним в Додатку 4 тендерної документації. Рішення: Учаснику ТОВ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "РИФ"" (ЄДРПОУ 33542722) в закупівлі Принтер етикеток для відділень та лабораторій, ID: UA-2025-01-30-003532-a виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: усунути невідповідність до кожного пункту даного Повідомлення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43248552 |
---|---|
Поштова адреса | 03124, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Дегтярівська 62 офіс 92 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Игорь Витченко |
Телефон | +38 093 826-26-14 |
Ел. пошта | vit4enko.i@links-investing.com.ua |
![]() |
Договір_підтвердження_факти_поставки_ЛІНКС_ТРЕЙД.pdf
Конфіденційно! Причина: Договір містить інформацію, що є комерційною таємницею
pdf,
Документи, що підтверджують кваліфікацію. |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02006716 |
Поштова адреса | 69600, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, ОРІХІВСЬКЕ ШОСЕ, 10 |
Ім'я |
Андрій Бабаян |
Телефон | +38 061 769-81-31 |
Ел. пошта | andrii_babaian@ukr.net |
Барабани для офісної техніки
С_25Т-223_30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (...
1 604 186 96 грн
Лічильна та обчислювальна техніка
Калькулятор настільний, 12-ти розрядний, пластиковий корпус
976 00 грн
Офісне устаткування та приладдя різне
Код за ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцеляр...
33 388 43 грн
Офісне устаткування та приладдя різне
Папір для друку, А4, 80 г/м², СIE 150%, 103 мкм, 91%, 500 арк., білий
100 215 00 грн