На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 595 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 12 лютого, 13:06
Опис
За рішенням уповноваженої особи від 30 січня 2025 року №20 в електронному каталозі сформовано запит (ціни) пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 14 вересня 2020р. №822, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 на закупівлю: ДК 021:2015:15320000-7 - Фруктові та овочеві соки (сік мультифруктовий на основі яблука 100%, без цукру, відновлений, пастеризований; сік грушево-яблучний 100%, відновлений, пастеризований; сік яблучний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований; сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований) для закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова з очікуваною вартістю 2 595 000.00 грн. Відповідно до пункту 65 Порядку Замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі; 2) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі; 3) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни запиту пропозицій постачальників замовник обов’язково зазначає причину такої відміни. У процесі проведення закупівлі виявлено помилку в розрахунках кількості товару, яка є необхідною для забезпечення здорового та збалансованого харчування дітей, відповідно до норм, що передбачені постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24.03.2021 р. № 305 та чотиритижневим сезонним меню. Після уточнення потреби закладів дошкільної освіти Шевченківського району м.Львова та проведення аналізу розрахунків встановлено, що кількість соків, яка вказана в оголошеному запиті зазначена не вірно і не відповідає фактичним потребам закладів дошкільної освіти, що може призвести до перевищення лімітів фінансування, складування надлишкових запасів та не використання товару протягом строку дії договору. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені у статті 5 Закону України “Про публічні закупівлі” – відкритості та прозорості, рівності учасників, необхідності відображення достовірної інформації в електронній системі закупівель, уповноваженою особою прийнято рішення відмінити запит ціни пропозицій постачальників та оголосити його повторно із відображенням вірної інформації. З огляду на зазначене, замовник відміняє запит пропозицій постачальників у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі.
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відсутність заборгованості на 25.01.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Виписка.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг ЄДРПОУ_29.01.2019_завірений
2019_завірений,
|
|
![]() |
Витяг ПДВ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Витяг ПДВ.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Відомості про учасника.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка про код доступу до результатів адміністративних послуг.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відкриті рахунки.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист в вартість пропозиції входить доставка та розвантаження..pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відкриті рахунки.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відсутність заборгованості на 25.01.2019pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
згода з договором.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист – згода на обробку персональних даних.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист про неліцензування.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Наказ про призначення директора_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Протокол_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Протокол_2.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Статут_Завірений.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Виписка.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Погодження технічних вимог.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про поставку якісного товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантія заміни неякісного товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка про упаковку товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист-погодження з технічними вимогами.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_1.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_3.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_1_Дійсний на час дії ТУ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_2_Дійсний на час дії ТУ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Цінова пропозиція.pdf
pdf,
Цінова пропозиція. |
|
![]() |
CIF_Domestos_Glorix_Висновок СЕС_Дійсний до 01.12.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
GALA_Порошок для чищення_Висновок СЕС_Дійсний до 09.11.2023.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Ariel, Tide, Gala, Bonux, Dreft, Fairy, Mr.Proper, Comet, Lenor, Ace_Декларація про відповідність_Безстрокова.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ОБУХІВ_Туалетний папір макулатурний 65м_Висновок СЕС_Дійсний до 27.03.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ОБУХІВ_Туалетний папір макулатурний 65м_Сертифікат_Безстроковий.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ДРУГ__Мило господарське_Висновок СЕС.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Лист про несертифікацію.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про поставку НОВОГО товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства(санкції).pdf
pdf,
|
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-30-010646-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 2 595 00000 грн. з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 лютого, 13:08 |
Сік мультифруктовий на основі яблука 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л15138 літр Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО № 187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО № 154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО № 106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО № 150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО № 121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО № 55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО № 31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14; ЗДО № 96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО № 94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО № 8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34. Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки Профіль: Сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л |
|
Вид | відновлений |
---|---|
Основа соку | яблуко |
Спосіб обробки | пастеризований |
Наявність м'якоті | |
Освітлений | |
Упаковка | пляшка картонна |
Об'єм | 1, л |
Кількість соку або плодової частини у складі | 100 |
Цукор або підсолоджувачі у складі |
Сік грушево-яблучний 100%, відновлений, пастеризований6487 літр Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО № 187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО № 154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО № 106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО № 150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО № 121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО № 55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО № 31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14; ЗДО № 96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО № 94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО № 8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34. Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки Профіль: Сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л |
|
Вид | відновлений |
---|---|
Основа соку | груша |
Додатки | яблуко |
Спосіб обробки | пастеризований |
Кількість соку або плодової частини у складі | 100 |
Сік яблучний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 0,95л6487 літр Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО № 187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО № 154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО № 106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО № 150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО № 121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО № 55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО № 31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14; ЗДО № 96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО № 94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО № 8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34. Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки Профіль: Сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л |
|
Вид | відновлений |
---|---|
Основа соку | яблуко |
Спосіб обробки | пастеризований |
Наявність м'якоті | |
Освітлений | Так |
Упаковка | пляшка картонна |
Об'єм | 1, л |
Кількість соку або плодової частини у складі | 100 |
Цукор або підсолоджувачі у складі | |
Додатки | виноград |
Сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л15138 літр Адреса поставки: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО № 133, м. Львів, вул. Грінченка, 18 та вул. Грінченка, 4а; ЗДО № 187, м. Львів, вул. Чигиринська, 17; ЗДО № 14, м. Львів, вул. Щурата, 2; ЗДО № 171, м. Львів, вул. Г. Мазепи,5а; ЗДО № 154, м. Львів, вул. Хвильового, 18; ЗДО № 106, м. Львів, вул. Хвильового, 11; ЗДО № 150, м. Львів, вул. Г. Мазепи,15а; ЗДО № 121, м. Львів, вул. Дашкевича, 17; ЗДО № 144, м. Львів, вул. Б. Хмельницького,93; ЗДО № 95, м. Львів, вул. Гайдамацька,2а; ЗДО № 55, м. Львів, вул. Донецька,22; ЗДО № 31, м. Львів, вул. П.Панча,16; ЗДО № 116, м. Львів, вул. Джерельна,71; ЗДО № 104, м. Львів, Липинського,14; ЗДО № 96, м. Львів, вул. Клепарівська, 31а; ЗДО «Лісова казка» м. Львів, вул. Величковського,12; ЗДО № 94, м. Львів, вул. Яцкова, 15 та Бортнянського,12; ЗДО № 8, м. Львів, вул. Малоголосківська, 34. Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15320000-7, Фруктові та овочеві соки Профіль: Сік яблучно-виноградний 100%, без цукру, відновлений, пастеризований, фасування 1л |
![]() |
sign.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відсутність заборгованості на 25.01.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Виписка.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Витяг ЄДРПОУ_29.01.2019_завірений
2019_завірений,
|
|
![]() |
Витяг ПДВ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Витяг ПДВ.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Відомості про учасника.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка про код доступу до результатів адміністративних послуг.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відкриті рахунки.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист в вартість пропозиції входить доставка та розвантаження..pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відкриті рахунки.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Довідка Укрсиббанк відсутність заборгованості на 25.01.2019pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
згода з договором.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист – згода на обробку персональних даних.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист про неліцензування.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Наказ про призначення директора_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Протокол_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Протокол_2.pdf.p7s
p7s,
|
|
![]() |
Статут_Завірений.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Виписка.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Погодження технічних вимог.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Довідка про виконання аналогічних договорів.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про поставку якісного товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантія заміни неякісного товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Довідка про упаковку товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Лист-погодження з технічними вимогами.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_1.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_2.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Продукція для чищення_Аналогічний договір_3.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_1_Дійсний на час дії ТУ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ПОДОЛЯНКА_Побутова хімія_ВСЕ_Висновок СЕС_2_Дійсний на час дії ТУ.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Цінова пропозиція.pdf
pdf,
Цінова пропозиція. |
|
![]() |
CIF_Domestos_Glorix_Висновок СЕС_Дійсний до 01.12.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
GALA_Порошок для чищення_Висновок СЕС_Дійсний до 09.11.2023.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Ariel, Tide, Gala, Bonux, Dreft, Fairy, Mr.Proper, Comet, Lenor, Ace_Декларація про відповідність_Безстрокова.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ОБУХІВ_Туалетний папір макулатурний 65м_Висновок СЕС_Дійсний до 27.03.2019.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ОБУХІВ_Туалетний папір макулатурний 65м_Сертифікат_Безстроковий.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ДРУГ__Мило господарське_Висновок СЕС.pdf
pdf,
|
|
![]() |
ЕКО240_Лист про несертифікацію.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист про поставку НОВОГО товару.pdf
pdf,
|
|
![]() |
Гарантійний лист дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства(санкції).pdf
pdf,
|
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної та рахунку на Товар. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування та/або здійснення платежів з незалежних від Замовника причин, строк виконання платіжних зобов’язань Замовника відстрочується до усунення зазначених обставин, а оплата за поставлений товар здійснюється після отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Поставка Товару здійснюється окремими партіями згідно з заявкою Замовника з 7:00 години і протягом робочого дня у робочі дні тижня (1-3 рази на тиждень). Замовник може передбачити у заявці/замовленні, що поставка товару може здійснюватись щоденно чи за фактичної потреби Замовника. Постачальник зобов’язується дотримуватися термінів та графіку поставки товару, визначених в заявці/замовленні. Обсяг кожної партії визначається Замовником залежно від фактичної потреби. Партією Товару за Договором вважається поставка Товару в обсязі, що визначений за кожною окремою заявкою Замовника. Поставка кожної партії Товару повинна здійснюватись Постачальником не пізніше 1 (одного) робочого дня з дати одержання відповідної заявки Замовника.
Тип оплати:
Період: 1 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту розвитку Львівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41321682 |
Поштова адреса | 79022, Україна, Львівська область, Львів, вул.Виговського І., будинок 34 |
Ім'я |
Гнат Ірина Володимирівна |
Телефон | +38 032 295-32-06 |
Ел. пошта | shzosvitalviv@gmail.com |