На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 24 лютого, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
невірно зазначено ТУ до предмету закупівлі
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-30-011351-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 лютого, 15:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 880 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 10 лютого, 14:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 29 40000 грн. з ПДВ |
---|
Малопомітна перешкода типу МПП700 комплект Адреса поставки: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт.Слобожанське, Виробнича, 23 Строк: до 11.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44310000-6, Вироби з дроту |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42941543 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андрій Курилишин |
Телефон | +38 099 094-04-47 |
Ел. пошта | kurylyshyn.a@gmail.com |
Час публікації: 2025-02-12 10:08:27
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-13 10:08:27
Опис
Вимога про усунення невідповідностей 1. Відповідно до пункту 21 Додатку №3 до тендерної документації: Перелік документів, який надається Учасником, для підтвердження його на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку на фірмовому бланку (при наявності) про виконання аналогічних завершених договорів (достатньо одного) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою: Аналогічним вважається завершений договір з поставки аналогічного товару, укладений та виконаний протягом 2023-2024 років. Документальним підтвердженням інформації про відповідність даному кваліфікаційному критеріяю є: - копію(-ї) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці (інформації або листі) у повному обсязі (з усіма додатками до договору, укладеними додатковими угодами); - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору (-ів), зазначеного(-их) в довідці (інформації або листі)(видаткові накладні тощо); - позитивний відгук (и) від замовника (замовників) з яким (якими) було укладено договір (договори), що наведено у довідці (інформації або листі), із зазначенням номеру та дати договору, який (і) має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності). * У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. Згідно частини четвертої статті 123 Господарського Кодексу України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, а тому якщо Учасником процедури закупівлі є об'єднанням учасників, то у складі тендерної пропозиції має бути надане документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо надання таких послуг перед об'єднанням учасників у підприємств-учасників такого об’єднання, у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі. У складі Вашої тендерної пропозиції надано як аналогічний договір – договір поставки від 28.03.2024 року №280324-01, укладений між Вами та ТОВ «АРТХАУЗ», строк дії договору до 25.02.2025 року, у т.ч. і на поставку Малопомітної перешкоди типу МПП, на підтвердження виконання якого надано видаткові накладні від 21.10.2024 року №211024-01 та від 16.01.2025 року № 160125-02, що свідчить про виконання вищезазначеного договору у 2025 році, що суперечить вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до вимог пункту 19 Додатку №3 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає Проєкт договору (Додаток № 5 до тендерної документації) з відображенням його істотних умов у повному обсязі, відповідно до його тендерної пропозиції, у т.ч. з відображенням цінових показників, відповідно до його тендерної пропозиції та іншої інформації, необхідної для складання договору. У складі Вашої тендерної пропозиції надано Проєкт договору, який не заповнено відповідно до вимог тендерної документації, а саме невірно зазначено суму без ПДВ та у Додатку №1 «Специфікація» до проєкту Договору відсутні характеристики товару. 3. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі: Малопомітна перешкода типу МПП (ДК 021:2015. 44310000-6 — Вироби з дроту): На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає наступну інформацію та документи, а саме підписані технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатка №2 до тендерної документації, у тому числі із заначенням конкретних показників у відповідності до пропозиції Учасника у Таблиці №3 цього Додатка. У складі Вашої тендерної пропозиції надано Додаток «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі: Малопомітна перешкода типу МПП (ДК 021:2015. 44310000-6 — Вироби з дроту) у якому у Таблиці №3 цього Додатка не зазначено конкретних показників. 4. Відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації: На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає наступну інформацію та документи: Сертифікат віповідності ТУ У 25.9-08680075-002:2018 «Перешкода малопомітна з дроту МПП». У складі Вашої тендерної пропозиції надано ТУ.У25.9-42941543-003:2025 «Перешкода малопомітна з дроту МПП». 5. Відповідно до вимог абзаців 7-10 пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає наступну інформацію та документи: - Товар, що постачається не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого законодавством України (надати гарантійний лист); - Строк виготовлення товару не раніше 2024 року (надати гарантійний лист); - Товар має бути новим (не відновленим) таким, що не був у використанні (надати гарантійний лист); - Товар має бути запаковано таким чином, щоб при транспортуванні та подальшому зберіганні товару відповідно до предмету закупівлі комплекти не чіплялись один до одного (гарантійний лист). У складі Вашої тендерної пропозиції не надано вищезазначених гарантійних листів. Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями) та враховуючи пункт 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон), вимагаємо, у строк, передбачений Законом, виправити викладені невідповідності, а саме: 1. надати у складі тендерної пропозиції перелік документів, який надається Учасником, для підтвердження його на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону на вимогу пункта 21 Додатку №3 до тендерної документації; 2. надати у складі тендерної пропозиції Проєкт договору (Додаток №5 до тендерної документації) відповідно до вимог тендерної документації 3. надати у складі тендерної пропозиції Додаток №2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики до предмету закупівлі: Малопомітна перешкода типу МПП (ДК 021:2015. 44310000-6 — Вироби з дроту) відповідно до вимог тендерної документації; 4. надати у складі тендерної пропозиції сертифікат віповідності ТУ У 25.9-08680075-002:2018 «Перешкода малопомітна з дроту МПП»; 5. надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи на вимогу абзаців 7-10 пункту 22 Додатка №3 до тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 24610890 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Владислав Томак |
Телефон | +38 050 342-42-40 |
Ел. пошта | vladtomak@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44856261 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Марина Збицька |
Телефон | +38 068 803-50-66 |
Ел. пошта | empolitrans@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КУРАХІВСЬКА МІСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04053298 |
Поштова адреса | 85612, Україна, Донецька область, Курахове, Миру 4 |
Ім'я |
Костюк Анна |
Телефон | +38 066 196-48-18 |
Ел. пошта | UO_Anna_Isakova@ukr.net |