На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 600 000.00 грн.
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: на очікувану вартість
Ідентифікаційний номер | UA-2025-01-30-016652-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 лютого, 18:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 600 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 лютого, 12:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 33 00000 грн. з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 198 00000 грн. |
Код ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Паливна деревина) 1 група (тверді породи: дуб, бук, граб, ясень, акація, клен, в’яз)2316 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 45070628 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Кустовська, будинок 9-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Надія Кравченко |
Телефон | +38 050 520-49-90 |
Ел. пошта | factura_ltd@ukr.net |
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону. не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Час публікації: 2025-02-12 17:26:21
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-14 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 2867119696 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Підпільників ОУН, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Бондаренко Роман Миколайович |
Телефон | +38 099 151-68-58 |
Ел. пошта | br2867119696@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41311543 |
---|---|
Поштова адреса | 41650, Україна, Сумська область, Конотопський р-н, село В'язове, вул.Лугова, будинок 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Щербань Іван |
Телефон | +38 050 607-29-40 |
Ел. пошта | uristagro@ukr.net |
Не залучається
Час публікації: 2025-02-18 18:45:20
Кінцевий строк для усунення: 2025-02-19 18:45:20
Опис
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 18.02.2025 №40 м. Суми Порядок денний: 1. Про затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮРИСТ АГРО" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі товару згідно коду ДК 021:2015-03410000-7 Деревина (Паливна деревина) 1 група (тверді породи: дуб, бук, граб, ясень, акація, клен, в’яз) (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-01-30-016652-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до п. 2 розділу III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій Замовником вимагається внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії з грошовим покриттям у розмірі 3% від очікуваної вартості закупівлі. Вид забезпечення: банківська гарантія з грошовим покриттям (згідно п. 1 ст. 25 Закону України (зі змінами)). Банківська гарантія з грошовим покриттям повинна бути безвідкличною та безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника) На підтвердження даної вимоги Учасником було надано банківську гарантію №121404/Т-0423 від 05.02.2025 року (файл: 121404-Т-0423.rar). Відповідно абз. 1 п. 3 банківської гарантії №121404/Т-0423 від 05.02.2025 року зазначено наступне: За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом першої письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - Вимога). Проте в вищезгаданому документі не зазначено, що банківська гарантія є «безумовною». Що не відповідає вимогам тендерної документації. З врахуванням вищевикладеного Учасником не виконано вимогу тендерної документації в даній частині. Вимоги даного пункту привести до відповідності шляхом надання документів, а саме надати Банківську гарантію з грошовим покриттям (згідно п. 1 ст. 25 Закону України (зі змінами)), що свідчить про внесення учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії з грошовим покриттям у розмірі 3% від очікуваної вартості закупівлі. Банківська гарантія з грошовим покриттям повинна бути безвідкличною та безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника, а саме: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Суми, вул. Герасима Кондратьєва 165, на р/р UA538201720355129004001095383 відкритий в Державній казначейській службі України у м.Київ, МФО 820172, суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 2 цього розділу цієї тендерної документації) та не може бути відкликана протягом строку її дії. Платіжні реквізити бенефіціара: Назва банківської (казначейської) установи: Державна казначейська служба України м. Київ, МФО: 820172 р/р: UA538201720355129004001095383 код ЄДРПОУ: 26622590 Найменування: Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Електронну банківську гарантію з КЕП/УЕП банка, учасник з метою підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції подає в електронному вигляді через електронну систему закупівель разом із тендерною пропозицією. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • Назву документа – “Гарантія”; • Номер, дату та місце складання; • Термін дії повинен бути не менше ніж 90 днів з кінцевої дати подання пропозицій; • Повну або скорочену назву гаранта; • Номер закупівлі у ЦБД; • Повну або скорочену назву учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в пропозиції до закупівлі; • Повну або скорочену назву бенефіціара; • Платіжні реквізити бенефіціара; • Посилання на документацію про проведення закупівлі, в яких передбачена вимога щодо надання гарантії; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара): лише за письмовою згодою із бенефіціаром; • Гарантія має бути безвідкличною; • Обов’язок гаранта сплатити повну суму забезпечення пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара. Відповідно до п. 10 Додатку 2 Тендерної документації додатково надати: для інших учасників біржовий договір (з усіма його додатками) з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної 1 групи (тверді породи) у загальній кількості не менше 70 % зазначеної у тендерній документації (договір має бути укладений на ім’я Учасника закупівлі)). На виконання даної вимоги Учасником було надано договір купівлі-продажу необробленої деревини №UUB-18660-1 від 21 січня 2025 р. (надалі – Біржовий договір). Відповідно до п. 3.5 передбачено до договору Додаток №2 та Додаток №3. Відповідно до п. 9.11 Біржового договору Додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. Учасником не було надано невід’ємні Додаток №2 та Додаток №3 до біржового договору. З врахуванням вищевикладеного Учасником не виконано вимогу тендерної документації в даній частині. Вимоги даного пункту привести до відповідності шляхом надання документів, а саме для інших учасників біржовий договір (з усіма його додатками) з постійними лісокористувачами на закупівлю деревини паливної 1 групи (тверді породи) у загальній кількості не менше 70 % зазначеної у тендерній документації (договір має бути укладений на ім’я Учасника закупівлі)) Біржовий догові має бути діючий на момент подачі пропозиції Учасником. Біржовий договір має бути укладений виключно на ім’я Учасника (зазначений «Покупцем»). В разі невиконання цих вимог договір не буде розглядатись та вважатиметься таким, що не надано Надання Учасником біржового договору укладеного на третю особу, яка не є учасником, що подає свою пропозицію, такий договір не буде оцінюватись, та вважатиметься таким, що не надано. В разі подання Учасником біржового договору, укладеного з постійним лісокористувачем в 2025 рокі, тоді в Додатку до біржового договору «Графік поставки» в графі «Строк поставки/вивезення партії Товару» має бути вказано квартал поточного періоду. В разі, якщо Учасник надає біржовий договір, укладений з постійним лісокористувачем в 2024 році додатково необхідно надати лист-гарантію за підписом постійного лісокористувача (зазначеного як «Продавець») з яким укладено біржовий договір, де «Подавець» зазначає номер та дату біржового договору, на який об’єм укладено договір та який об’єм було Учасником вже вивезено на час подання пропозиції. В разі, якщо не вивезений об’єм за біржовим договором (залишок придбаного об’єму) становить менше 70% загальній кількості зазначеної у тендерній документації такий договір не буде розглядатись та вважатиметься таким, що не надано. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ Інна ФЕДОРЧЕНКО Підпис
Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 10 банківських днів (за умов надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником Замовнику належним чином оформленого акту приймання – передачі та накладної на відвантажений товар, підписані керівником та головним бухгалтером підприємства (якщо посада головного бухгалтера не передбачена штатним розписом, то про це зазначається в накладній та акті прийманні - передачі). У разі затримки бюджетного призначення не з вини Замовника, оплата за товар здійснюється протягом десяти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а у разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Постачальника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26622590 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Інна Федорченко |
Телефон | +38 054 261-73-23 |
Ел. пошта | kev_sumy_zakup_2@post.mil.gov.ua |